Reach Local končí

Jen dva roky působila na tuzemském trhu franchisová pobočka marketingové agentury Reach Local, kterou spravovala společnost OxataSMB. Pobočka na sebe podala konkurz a zastavila veškeré aktivity. Podobný osud se týká i slovenského, ruského a polského zastoupení.
„Ačkoli jsme udělali vše, co bylo v našich silách, nenalezli jsme žádného investora, který by mohl vložit další prostředky, a proto se ředitelé i akcionáři rozhodli ukončit podnikání v každé z příslušných zemí a z důvodu platební neschopnosti prohlásit na společnost konkurz,“ uvádí v dopise jednatelka českého zastoupení Reach Local Jitka Svobodová, který zveřejnil server Lupa.cz. V dopise dále dodává, že účetnictví by mělo být zachováno a všechny platby pozastaveny v každé zemi.
Americká firma Reach Local Inc. Prostřednictvím franchisové spolupráce otevřela v Česku pobočky v Praze a Brně v říjnu 2012, od léta stejného roku působil na Slovensku a Polsku. V roce 2013 se podařilo otevřít kancelář i v Rusku a následovat mělo i Maďarsko. ReachLocal nabízel mimo jiné nástroje k péči o PPC reklamu, bannery či online marketingovou analýzu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.