Gurmánské oázy

Firma Boutique Gurmán, která provozuje franchisové sýrárny, se ze začátku setkaly se skepsí. Lidé zakladatelům říkali, že nemohou s prodejem kvalitních sýrů z Evropy uspět. Opak však byl pravdou. První obchod byl otevřen ve Frýdku-Místku před sedmi lety a sýry se těší velkému zájmu doteď. Jelikož další podnikatelé chtěli též prodávat sýry, rozhodla se firma Boutique Gurmán využít franchisu. Do toho provozuje i eshop Vemena.cz.
„Za dobu naší existence se nám podařilo jen ve Frýdku-Místku otevřít 3 obchůdky. V republice se nachází 30 franchisových prodejen Boutique Gurmán,“ zhodnocuje dění ve firmě majitel Martin Svačinka. Společnost nadále hledá vhodné franchisové partnery a nebere ohled na velikost měst. „Přesvědčili jsme se, že i v malé horské obci Čeladná, může Boutique Gurmán fungovat v plné parádě. Vždy totiž záleží na přístupu majitele sýrárny,“ říká Martin Svačinka.
Zájemce o franchisovou licenci Boutique Gurmán, který má kladný vztah k sýrům a delikatesám, a chtěl by si otevřít svůj vlastní obchod, by se měl připravit na počáteční investice ve výši 450 tisíc Kč. „Hledáme takové lidi, kteří chtějí pro zákazníky vytvořit takové malé, gurmánské oázy, ve kterých se mohou zastavit, zklidnit, volně se nadechnout a třeba si i popovídat, načerpat takovou tu obyčejnou radost z bytí. Samozřejmě, vydělávat se musí, ale nesmí to být prvoplánové,“ uzavírá Martin Svačinka.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!