Networking sílí

Jak se vyvíjí networking v České republice?
Obrovskou předností podnikatelských klubů BforB je to, že umíme měřit networking. Od ledna jsme začali měřit hodnotu obchodu, kterou si členové na klubech BforB vzájemně předali a dostali jsme se k velmi zajímavým číslům, která jasně dokazují, že marketingový systém BforB založený na vzájemné spolupráci a doporučení jednoznačně funguje. Zaznamenaná hodnota obchodu předaného mezi členy BforB od ledna do října 2014 činí 57 203 112 Kč. Při současném stavu 38 lokálních klubů si tedy průměrně v každém klubu předali členové byznys za 1 505 345 Kč. Takže průměrná hodnota návratnosti investice ve členství za 10 měsíců členství v BforB je 123 549 Kč.
Otevřeli jste novou možnost spolupráce s konceptem Business for Breakfast. Mohla byste ji přiblížit?
Jedná se o roli tzv. Manažera klubu, kdy si podnikatel nebo firma může otevřít vlastní podnikatelský klub bez nutnosti nákupu franšízové licence. Zjistili jsme totiž, že Business for Breakfast působí jako nová marketingová strategie, kterou můžete ve své firmě využít za účelem zefektivnění práce se svým existujícím okruhem kontaktů tak, abyste z těchto kontaktů získali více doporučení, referencí, zakázek a obchodních příležitostí. To znamená, že provozováním „vlastního“ klubu BforB získáte nástroj, jak na osobní úrovni pracovat se svým okruhem kontaktů, jehož budování jste již věnovali značné náklady, energii a čas a získávat tak mnohem více obchodních příležitostí.
Kde si může podnikatel svůj klub otevřít (pronajmout)?
Pokud se rozhodne pro tuto formu spolupráce, klub si můžete otevřít jak v lokalitě, kde už nějaká franchisová pobočka působí, tak v místě, ve které zatím žádný franchisant nepůsobí.
Hledáte i franchisanty. Můžete přiblížit v jakých lokalitách?
Mimo novinky Manažera klubu samozřejmě nadále hledáme franchisové partnery pro vhodné lokality. V současné době bychom rádi do naší sítě BforB nalezli ty správné franchisanty v Českých Budějovicích, Zlíně a Ústí nad Labem. Franchisant na rozdíl od Manažera klubu je člověk, který se díky budování 5 nebo 10 podnikatelských klubů ve své lokalitě chce stát centrem místní podnikatelské komunity a mít prst na tepu lokálního byznysu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?