Bezpečnost především

Bezpečnost práce a požární ochrana bývá při zaměstnání velmi důležitá. Mnoho podnikatelů má problémy zajistit, aby se jejich zaměstnanci v práci cítili bezpečně. V takovém případě přichází společnost Extéria, která se zabývá komplexním poradenstvím v zákonné oblasti bezpečnosti a ochraně zdraví při práci (BOZP) a požární ochraně (PO). Pomáhat chce i pomocí franchisantů, kteří by pomohli vytvořit síť poradenských poboček.
První pobočky firma otevřela ve Zlíně a Olomouci a ze začátku se o franchise neuvažovalo. „Pobočky vedly zaměstnanci jako vedoucí poboček. I přes to, že měli motivační složku ke mzdě, byly tyto pobočky z hlediska kontroly náročné a jejich zřízení bylo též nákladné,“ dodává jednatel firmy Extéria Miloslav Ramach. Nabídnout franchisovou licenci tak byla dobrá volba pro lepší kontrolu a ušetření nákladů.
Zástupci franchisového konceptu Extéria – poradenské kanceláře BOZP a PO si dali za cíl rozšířit v příštím roce pobočky do všech krajů a tím pokrýt celou Českou republiku. „Franchisantům nabídneme veškeré školení, které se týká nejen BOZP a PO, ale také v obchodních dovednostech,“ připomíná Miloslav Ramach.
Společnost také upozorňuje na mnoho firem působící v této oblasti, avšak Miloslav Ramach varuje před jejich nekompetentností. „Na trhu převažují živnostníci, kteří jsou kapacitně omezeni a nedokáží klientům nabídnout komplexní služby. Problémem je také, že mnoho OSVČ neřeší přísnou legislativu v oblasti BOZP a PO.“
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Miroslav Beneš začal s franšízovým konceptem Extéria Market podnikat před necelým rokem. Co ho přivedlo k myšlence stát se franšízantem?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.