Bezpečnost především

Bezpečnost práce a požární ochrana bývá při zaměstnání velmi důležitá. Mnoho podnikatelů má problémy zajistit, aby se jejich zaměstnanci v práci cítili bezpečně. V takovém případě přichází společnost Extéria, která se zabývá komplexním poradenstvím v zákonné oblasti bezpečnosti a ochraně zdraví při práci (BOZP) a požární ochraně (PO). Pomáhat chce i pomocí franchisantů, kteří by pomohli vytvořit síť poradenských poboček.
První pobočky firma otevřela ve Zlíně a Olomouci a ze začátku se o franchise neuvažovalo. „Pobočky vedly zaměstnanci jako vedoucí poboček. I přes to, že měli motivační složku ke mzdě, byly tyto pobočky z hlediska kontroly náročné a jejich zřízení bylo též nákladné,“ dodává jednatel firmy Extéria Miloslav Ramach. Nabídnout franchisovou licenci tak byla dobrá volba pro lepší kontrolu a ušetření nákladů.
Zástupci franchisového konceptu Extéria – poradenské kanceláře BOZP a PO si dali za cíl rozšířit v příštím roce pobočky do všech krajů a tím pokrýt celou Českou republiku. „Franchisantům nabídneme veškeré školení, které se týká nejen BOZP a PO, ale také v obchodních dovednostech,“ připomíná Miloslav Ramach.
Společnost také upozorňuje na mnoho firem působící v této oblasti, avšak Miloslav Ramach varuje před jejich nekompetentností. „Na trhu převažují živnostníci, kteří jsou kapacitně omezeni a nedokáží klientům nabídnout komplexní služby. Problémem je také, že mnoho OSVČ neřeší přísnou legislativu v oblasti BOZP a PO.“

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.