Moderní léčba
Váš koncept se uchytil v celé Evropě. Hodně jste expandovali. Můžete přiblížit kde letos?
Náš franchisový koncept Skinial jsme rozvíjeli nejen v Evropě, ale i v Austrálii a v září jsme podepsali master-franchisovou smlouvu i v Kanadě.Pokud jde o Evropu, v Německu a Polsku bylo první pololetí poněkud slabší, ale od podzimu se nám podařilo najít další franchisanty. Podařilo se nám také najít prvního partnera ve Skandinávii. Dánsko se připojilo v druhé polovině roku.
V Itálii a ve Španělsku se odstraňování tetování bez laseru teprve začíná dostávat do podvědomí, takže vládní autority v těchto státech teprve řešily, kam zařadit tuto „léčbu“ a kdo by ji měl provádět. Jelikož každý stát se na naši metodu dívá jinak, je docela těžké najít systém, jak v tomto počátečním stadiu, vytvořit strategii velké expanze. Zkušenosti, které ale tímto získáme, sdílíme s dalšími společnostmi, které přinášejí do ztuhlého trhu inovace, a pomáháme tak měnit zaběhnutá pravidla.
Proč si myslíte, že Váš koncept Skinial je tak úspěšný u franchisantů?
Zaměřujeme se na jednoduchou službu, kde hodně pracujeme, abychom se stali nejlepší společností ve světě, která nabízí službu odstranění tetování. Počáteční investice je nízká ve srovnání s návratem investice. Většina partnerů si pořizuje naši licenci tehdy, kdy už sami vykonávají podobnou práci či aktivitu. Nevyžadujeme ani žádné poplatky či royalties. Strategie značky a zdravotní a technologické zázemí nám dává jistotu, že to co děláme, děláme správně.
Všiml jsem si, že máte partnery kolem České republiky, ale v ní nikoho. Už s někým vyjednáváte?
Ano, našli jsme partnery už v sousedních státech Česka, ale u vás se nám zatím najít nikoho nepodařilo. Zaznamenali jsme zájem i od českých podnikatelů, nicméně zatím jsme nepodepsali žádný kontrakt s master-franchisantem. Proto zde nadále hledáme toho pravého partnera.
Nedávno se Vám podařilo dostat se i do Spojených států, kde není tak lehké uspět. Jak se Vám to podařilo?
V tomto ohledu nám pomohli aktivity v Polsku. Jeden americký podnikatel z Arizony, jež byl bývalý polský občan, objevil náš koncept při návštěvě své rodiny v Polsku. Kontaktoval nás a po několika jednáních jsme s ním podepsali smlouvu a od října začne Skinial působit i v USA. Za pár týdnů tak první zájemci mohou navštívit studio v Miami.
Nejsou lidé vůči Vaší metodě odstranění tetování skeptičtí? Laser je přece nejrozšířenější.
Ano, laser je nejrozšířenější metoda na odstranění tetování, ale také nebezpečná. Očekáváme, že počet zdravotních a vědeckých studií o škodlivosti laseru bude nadále růst. Laser neodstraní inkoust, ten pak nadále zůstává v těle a vytváří nanočástice a znečišťuje tělo, lymfatické uzliny i krevní oběh. V těchto důsledcích se léčba laserem stane celosvětovým problémem. Myslíme si, že poptávka se bude postupně přesouvat na jiné metody odstranění tetování než laserem. Sami to zaznamenáváme i díky vyššímu zájmu o naši franchisovou licenci Skinial.
PŘEČTI ČLÁNKY
Podnikání s vůní Bretaně
/30.09.2024
Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?