Kanceláře za nižší cenu

Nalézt vhodnou kancelář je v dnešní době běh na dlouhou trať. Není tak snazší, když si podnikatel už zařízené kancelářské místo pronajme. Coworking, slovo zatím v našich končinách mladé, se začíná u nás stále více rozvíjet. Společnost Trieste Praha na trhu provozuje koncept Business place nabízející službu sdílených kanceláří. Poskytovat služby ji můžete i vy jako franšízant.
Pro franšízový model spolupráce se společnost rozhodla z důvodu lepších výsledků u franšízantů než samostatných zaměstnanců. „Při rozvoji vlastními silami naše pobočky fungovaly jen za naší osobní přítomnosti. Ve zbylém čase přestali zaměstnanci efektivně pracovat. To nás vedlo k tomu najít partnery, kteří by se osobně a finančně angažovali v budování byznysu. Franšízing byl jedinou možnou volbou,“ komentuje situaci jednatel firmy Trieste Praha Ladislav Pelikán.
První franšízová kancelář byla otevřena v Praze. Tam se nachází už dvě kanceláře, kde mohou klienti využít coworkingového centra Business place. „Myslíme, že v hlavním městě je místo na další provozny. Rádi bychom se ale pomocí franšíz dostali i do měst jako Brno, Plzeň či Ostrava,“ doplňuje pro Franchising.cz Ladislav Pelikán.
„Trh coworkingových center je relativně mladý a podnikatelé mnohdy teprve hledají ty správné koncepty. Některé jsou úspěšné, jiné se snaží nalákat na přidané sociální služby a některé už zkrachovaly,“ popisuje trh Ladislav Pelikán. To dokazují i statistiky portálu navolnenoze.cz, kdy v Praze působí 23 společností nabízejících služby coworkingu. V Brně a Ostravě už je nabídka menší, je zde 8 respektive 7 společností. Je tak patrné, že trh bude dále růst.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.