S Agassim do Česka

Master-franšízovou licenci na rozvoj sítě u nás získala společnost Update1, jejímž cílem je s obchody Norbi Update obsadit města s počtem obyvatel nad 50 tisíc. Chce tak využít potenciálu, který obchodní síť Norbi Update nabízí. Vedou ji k tomu výsledky značky ze zemí, ve kterých již působí. „Necelá 1 miliarda korun obratu obchodní sítě Norbi Update prozrazuje, že boom zdravých potravin začíná,“ říká Michal Suchánek ze společnosti Update1.
Momentálně je cílem číslo jedna pro Norbi Update v České republice otevřít pobočku v našem hlavním městě. „Zde o náš koncept projevila zájem obchodní centra, a to nás velmi těší. Praha je pro vstup jakékoli značky do České republiky důležitá a my máme tu výhodu, že jsme nabídku mohli dříve otestovat v okresním městě,“ prozrazuje Suchánek.
Nejlépe se značce daří v domácím Maďarsku, kde je v provozu 87 poboček. Vedle toho má úspěch i v sousedním Slovensku. „Zde je otevřeno 24 obchodů, kterým se daří poměrově stejně jako mateřské společnosti v Maďarsku,“ doplňuje Suchánek s tím, že z nově plánovaných zemí začala, stejně jako Česká republika s jedním obchodem, pod hlavičkou Norbi Update obchodovat i Velká Británie a Rumunsko se dvěma obchody.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!