Zaostřeno za hranice

Cílem značky je dostat se do všech krajů naší země, to jak prostřednictvím franšízantů, tak i díky otevírání dalších vlastních poboček. Chce dále navázat na ekonomické úspěchy, kterých dosáhla v loňském roce. „Obraty naší franšízové sítě v loňském roce překonaly naše očekávání,“ říká Dagmar Valášková ze společnosti Doktor Klain s tím, že o zájem potenciálních franšízantů nemá koncept nouzi. Čas však zabírá následné jednání a hledání vhodných lokalit.
Optiky však svou šanci nevidí jen na tuzemském trhu, ačkoli ten pro pobočky Doktor Klain stále představuje prioritu. Do zorného pole zákazníků a franšízantů se chce dostat i v dalších zemích. „Do budoucna bychom měli zájem otevřít pár provozoven i v sousedních státech, především pak na Slovensku, v Polsku a Německu,“ doplňuje Valášková.
Momentálně u nás má značka Doktor Klain šest poboček, z nichž dvě jsou v rukách franšízantů. Jde o optiky v Ostravě a Olomouci. Kromě rozvoje sítě se musí firma také vypořádávat s konkurencí, která dle Dagmar Valáškové neustále roste. Téměř jako v každém oboru. „Je tedy samozřejmé, že se snažíme být co nejvíce konkurenceschopní. Toho se snažíme docílit především nejnižšími prodejními cenami, atraktivitou prostředí a neustále se zlepšujícími prodejními dovednostmi,“ dodává Valášková.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.