Zaostřeno za hranice

Cílem značky je dostat se do všech krajů naší země, to jak prostřednictvím franšízantů, tak i díky otevírání dalších vlastních poboček. Chce dále navázat na ekonomické úspěchy, kterých dosáhla v loňském roce. „Obraty naší franšízové sítě v loňském roce překonaly naše očekávání,“ říká Dagmar Valášková ze společnosti Doktor Klain s tím, že o zájem potenciálních franšízantů nemá koncept nouzi. Čas však zabírá následné jednání a hledání vhodných lokalit.
Optiky však svou šanci nevidí jen na tuzemském trhu, ačkoli ten pro pobočky Doktor Klain stále představuje prioritu. Do zorného pole zákazníků a franšízantů se chce dostat i v dalších zemích. „Do budoucna bychom měli zájem otevřít pár provozoven i v sousedních státech, především pak na Slovensku, v Polsku a Německu,“ doplňuje Valášková.
Momentálně u nás má značka Doktor Klain šest poboček, z nichž dvě jsou v rukách franšízantů. Jde o optiky v Ostravě a Olomouci. Kromě rozvoje sítě se musí firma také vypořádávat s konkurencí, která dle Dagmar Valáškové neustále roste. Téměř jako v každém oboru. „Je tedy samozřejmé, že se snažíme být co nejvíce konkurenceschopní. Toho se snažíme docílit především nejnižšími prodejními cenami, atraktivitou prostředí a neustále se zlepšujícími prodejními dovednostmi,“ dodává Valášková.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.