Lékárny BENU hlídají pacienty

Problém kontraindikace léků trápí celé české zdravotnictví. A to od pacientů, přes lékaře, až po lékárníky. Podle průzkumů totiž kvůli vzájemnému působení léků ročně zemřou desítky lidí. Užívání léků, doplňků stravy a konzumace některých potravin současně může totiž způsobit nežádoucí účinky, které mohou významně snížit účinnost léčby, nebo naopak případně způsobit poškození zdraví pacienta. Franšízová síť lékáren BENU však našla způsob, jak problémům předejít.
Ve svých pobočkách, včetně těch franšízových, nabízí svým zákazníkům tzv. BENU lékovou kartu. Díky ní sleduje odborný personál lékáren BENU vzájemné působení všech léků na předpis, léků volně prodejných a doplňků stravy, které lidé užívají a nakupují v lékárnách BENU. Mohou tak již při výdeji upozornit na případné nežádoucí interakce.
Z výzkumu trhu, který lékárny BENU realizovaly v lednu 2015, vzešla informace, že pouze 60 % dotazovaných ví, že předepsané léky od různých specialistů a jejich vzájemné působení nikdo nekontroluje a jejich společné užívání může býti životu nebezpečné. Na otázku zda lidé znají své léky a vědí, jak je užívat a s čím je mohou/nemohou kombinovat, odpovědělo 25 % dotazovaných, že o svých lécích nemají takové informace a tedy neví, s čím jsou kombinace vhodné.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.