Zásilkovna.cz zamířila do Maďarska
Síť výdejních míst, která se u nás a na Slovensku rozšiřuje prostřednictvím franšízové spolupráce, začala fungovat v maďarské hlavním městě. Dlouho by však budapešťská pobočka neměla zůstat osamocena. Společnost plánuje v letošním roce na maďarském trhu vybudovat desítky nových prodejen.
Zásilkovna, to však nejsou jen ona výdejní místa. Na konci loňského roku spustila vedle klasických výdejních míst i projekt vlastních kamenných prodejen, ve kterých mohou vybrané e-shopy část svého zboží vystavit a přímo prodávat. V Česku zatím fungují tři takové prodejny, a to v Praze, Hradci Králové a Ostravě. Letos plánuje Zásilkovna otevírat pro e-shopy další prodejny.
Spolu s novým projektem vlastních kamenných prodejen nabízí Zásilkovna.cz v současnosti více než 6000 e-shopům možnost dosažení jejich zákazníků. Nyní mohou tyto e-shopy díky logistickým a podpůrným službám Zásilkovny expandovat také do okolních evropských zemí. Zájem o jejich zboží u sousedů evidentně je. Jen v první polovině roku 2014 zaznamenali čeští obchodníci v porovnání se stejným obdobím roku 2013 téměř 50% nárůst plateb ze zahraničí. Donedávna přitom platilo, že většina českých e-shopů o prodeji v jiných zemích, s výjimkou dodávek na Slovensko, ani neuvažovala.
„E-shopy z Česka mají i díky své dravosti velkou šanci prosadit se na okolních trzích. Výhody, které u nich zahraniční zákazníci mohou ocenit, jsou nízká cena, kvalitní služby a originální zboží. E-shopy zase mohou využít rozvinutou infrastrukturu a strategickou polohu Česka vzhledem k východní i západní Evropě,“ přibližuje zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.
PŘEČTI ČLÁNKY
Networking mění kontakty v kontrakty
/15.09.2025
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?