Beze strachu

Škola, která na tuzemském franšízovém trhu působí od roku 2004, tak hledá další franšízanty. Díky nim chce rozšířit počet poboček na trhu. Dnes jich u nás najdeme 23, z nichž 22 provozují právě franšízoví partneři. Na Slovensku pak má síť 37 poboček, z toho 35 franšízových.
Empire jazyková škola vlastní exkluzivní licenci na Direct Method. Jde o licencovaný systém výuky, určený pro výuku cizích jazyků, který je založen na přímé metodě výuky cizího jazyka. Metodicky je tedy postaven na řízené konverzaci, při které se studenti učí přímo tak, že mluví. „Při řízené konverzaci jde o systém otázka-odpověď, při kterém je student "nucený" odpovídat bez dlouhého přemýšlení. Tím pádem nemá reálně čas zamýšlet se nad překladem a "musí" odbourat strach z mluvení,“ vysvětluje Adela Masaryková ze společnosti EMPIRE - jazyková škola.
Zájemce o franšízovou licenci tohoto konceptu čeká vstupní poplatek ve výši 25 tisíc korun, který pokrývá investici do vstupního školení. Dále musí být připraven na to, že ročně bude franšízorovi odvádět licenční poplatek v hodnotě 20 tisíc korun. „Na franšízanty však nečekají žádné další měsíční poplatky naší společnosti,“ doplňuje Masaryková s tím, že díky zapojení do franšízové sítě získá podnikatel mimo jiné speciálně vytvořené učebnice, které není možno koupit mimo licenční systém.
PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické