Tah na branku

Cílem značky, která sklízí úspěch po celém světě, je přivést Čechy ke sportu již od útlého dětství tak, aby se stal přirozenou součástí jejich životů. Po celém světě existuje více než 800 školek v 55 zemích. Jen v sousedním Polsku jich chce mít Socatots až 400. Potenciál tak značka vidí i u nás a na Slovensku.
„Socatots je celosvětový program určený dívkám i chlapcům ve věku od 6 měsíců do 5 let s ohledem na jejich komplexní rozvoj,“ říká Przemyslaw Olewnik, výkoný ředitel společnosti ICFDS Global Limited z Velké Británie s tím, že trénink je organizován ve formě tříd různé náročnosti přizpůsobených potřebám dětí různého věku. Školky tak celosvětově navštěvuje přes dva miliony dětí.
Socatots umožňuje svým partnerům v rámci franšízové sítě investovat do již kompletně zavedeného a osvědčeného konceptu, který se osvědčil i v dalších 55 zemích světa. Master-franšízant, který za licenci pro celou Českou republiku zaplatí 15 tisíc eur, získá přístup k obchodní strategii konceptu, jeho metodám získávání nových zákazníků a marketingovým materiálům.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické