Síť se rozrůstá

Celkem 24 lékáren, jejich sortiment tvoří produkty z konopí bez obsahu THC, aktuálně funguje na našem trhu. Ty poslední zahájily provoz v Táboře a Liberci. Další pobočky však momentálně čekají na otevření. Na nezájem ze strany potenciálních franšízantů si koncept Konopných lékáren nemůže stěžovat.
A hlásí se zájemci o otevření poboček nejen z České republiky, ale také ze zahraničí. Jak jsme již dříve informovali, nedávno otevřela společnost CArun, která za sítí Konopných lékáren stojí, první pobočku v Polsku. Svou síť zde bude rozvíjet prostřednictvím master-franšízanta, kterého vybírala přes rok. „Zaznamenali jsme skutečně obrovský zájem o naše konopné produkty. Na polském trhu nabídka kvalitních konopných produktů doposud chyběla. Lidé tak tuto možnost vítají. Co se týče sortimentu, zdá se, že i v Polsku bude jedničkou univerzální konopná mast Carun,“ míní Michal Kylar, bussines manager Carunu s tím, že v blízké době zahájí provoz lékárny v Rzeszowě a Poznani.
Ovšem nejen blízké okolí láká Carun k otevírání Konopných lékáren. Aktuálně firma Carun jedná o vstupu do Německa, Rakouska, Francie či skandinávských zemí. „Navázat kontakty v zahraničí se nám podařilo také díky úspěchu, který jsme zaznamenali loni na veletrhu v Londýně, kde naše Konopná mast Carun získala druhé místo v kategorii Nejlepší nový přírodní produkt,“ doplňuje Michal Kylar.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.