Směr východ

Individuální přístup, respektující přirozený vývoj dítěte. Přesně to je idea, která je převedena do praxe v dětských centrech Go Kids. Momentálně se v České republice nachází 5 center této značky a rozjezd několika dalších je v jednání. V letošním roce má firma Nuerasoft, která za franšízovým konceptem stojí, v plánu otevřít minimálně jedno centrum. Ráda by také našla master-franšízanta pro slovenský trh, kde je již jeden zájemce o otevření centra a působí zde několik nezávislých lektorek.
Rozvoj nabídky center Go Kids je doprovázen neustálým rozšiřováním portfolia aktivit, určených pro děti, které svým malým klientům nabízí i franšízoví partneři „Náš koncept je stále velmi živý a svou nabídku kurzů rok od roku rozšiřujeme. V loňském roce jsme například spustili nové kurzy Poznáváme svět pro děti od 1 do 3 let, které jsou velmi populární a chystáme další novinky,“ dodává pro Franchising.cz jednatelka společnosti Nuerasoft Michaela Tilton.
V rámci franšízového konceptu Go Kids je každý franšizant úzce zapojen do spolupráce s ostatními centry. To zajišťuje efektivní fungování celé sítě a zároveň rychlé a efektivní sdílení poznatků a zkušeností z každodenního provozu. Díky této úzké spolupráci se mohou také jednotliví provozovatelé účastnit strategického plánování celého konceptu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické