Kam doskočí Žabka?

O potížích maloobchodního řetězce Tesco ve střední a východní Evropě jsme si nedávno mohli přečíst téměř na každém rohu. Některé spekulace dokonce hovořily o tom, že britská společnost chce z některých trhů v tomto regionu odejít. Důvodem byly ztráty, které v uplynulých účetních obdobích Tesco vykázalo. Problémy se však v České republice nevyhnuly ani maloobchodní franšízové síti prodejen Žabka, za nimiž stojí společnost Tesco Franchise Stores, která je součástí skupiny Tesco PLC.
Podle údajů z účetního roku končícího v únoru loňského roku sice Žabky meziročně zvýšily tržby, a to výrazně. Meziroční nárůst tohoto ukazatele totiž činil téměř 54 procent, když se z předloňských 1,21 miliardy korun zvýšily na 1,86 miliardy. Ani to však nezabránilo tomu, aby se firma nedostala do ztráty ve výši 47,4 milionu korun, ačkoli v roce předešlém u nás Žabky vykázaly zisk 96 milionů korun.
Na konci loňského února bylo možné na tuzemském trhu najít 141 prodejen Žabka. Cílem společnosti Tesco franchise stores je i nadále pokračovat ve franšízovém rozvoji. Jejím cílem je se svými pobočkami pokrýt celou Českou republiku.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!