Místo kávy čokoláda
Mít své vlastní podnikání bylo snem Terezy Černé již delší dobu. Když tak její manžel opouštěl zaměstnání, rozhodli se učinit ten první krok. Vzhledem k tomu, že oba jako bývalí zaměstnanci neměli žádné zkušenosti, začali se zajímat o podnikání formou franšízingu. „A právě nabídka franšízové sítě BON BON nás zaujala. Splňovala totiž kritéria, která jsme si pro náš budoucí byznys stanovili,“ říká Tereza Černá.
Vstoupit do franšízové sítě tak Dana a Terezu Černé přiměl fakt, že šlo o zajímavé podnikání. A to nejen pro ně, ale také pro zákazníky. „Pravidla konceptu byla jasná a navíc reálná a splnitelná. To nám naprosto vyhovovalo,“ říká Dan Černý, jež se tak spolu s manželkou stal jedním z téměř 20 franšízantů, které značka na tuzemském trhu má.
Nejen velká města
„Stále se nám hlásí noví zájemci o franšízovou licenci. Momentálně jednáme o otevření obchůdku v Třinci a také v Praze na Proseku. V letošním roce chceme více šlápnout do pedál franšízového rozvoje, neplánujeme tedy otevírání vlastních obchodů,“ vysvětluje plány pro letošní rok majitelka a zakladatelka sítě BON BON Petra Kovandová. V případě, že by však přišla nějaká zajímavá příležitost pro otevření vlastní pobočky, neváhala by jí využít.
Podle Petry Kovandové je za předpokladu, že se najdou vhodné prostory pro obchod BON BON, aby značka své místo našla v každém městě s minimálně 20 tisíci obyvateli. A jak by měl onen vhodný prostor vypadat? „Náš obchod by měl mít minimálně 20 metrů čtverečních. Ideálně by měl být buď v obchodním centru, nebo na rušných ulicích či obchodních třídách,“ říká Petra Kovandová.
Investice do obchodu s čokoládou a pralinkami BON BON činí zhruba 300 tisíc korun. Za licenci franšízant zaplatí 50 tisíc korun. Zbylých zhruba 250 tisíc pak putuje na uzpůsobení prodejny dle zadání franšízora. Smlouvu se svými franšízovými partnery značka BON BON uzavírá na dobu neurčitou.
PŘEČTI ČLÁNKY
S aktivním přístupem se výsledky dostaví
/06.10.2025
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!