Místo kávy čokoláda

Mít své vlastní podnikání bylo snem Terezy Černé již delší dobu. Když tak její manžel opouštěl zaměstnání, rozhodli se učinit ten první krok. Vzhledem k tomu, že oba jako bývalí zaměstnanci neměli žádné zkušenosti, začali se zajímat o podnikání formou franšízingu. „A právě nabídka franšízové sítě BON BON nás zaujala. Splňovala totiž kritéria, která jsme si pro náš budoucí byznys stanovili,“ říká Tereza Černá.
Vstoupit do franšízové sítě tak Dana a Terezu Černé přiměl fakt, že šlo o zajímavé podnikání. A to nejen pro ně, ale také pro zákazníky. „Pravidla konceptu byla jasná a navíc reálná a splnitelná. To nám naprosto vyhovovalo,“ říká Dan Černý, jež se tak spolu s manželkou stal jedním z téměř 20 franšízantů, které značka na tuzemském trhu má.
Nejen velká města
„Stále se nám hlásí noví zájemci o franšízovou licenci. Momentálně jednáme o otevření obchůdku v Třinci a také v Praze na Proseku. V letošním roce chceme více šlápnout do pedál franšízového rozvoje, neplánujeme tedy otevírání vlastních obchodů,“ vysvětluje plány pro letošní rok majitelka a zakladatelka sítě BON BON Petra Kovandová. V případě, že by však přišla nějaká zajímavá příležitost pro otevření vlastní pobočky, neváhala by jí využít.
Podle Petry Kovandové je za předpokladu, že se najdou vhodné prostory pro obchod BON BON, aby značka své místo našla v každém městě s minimálně 20 tisíci obyvateli. A jak by měl onen vhodný prostor vypadat? „Náš obchod by měl mít minimálně 20 metrů čtverečních. Ideálně by měl být buď v obchodním centru, nebo na rušných ulicích či obchodních třídách,“ říká Petra Kovandová.
Investice do obchodu s čokoládou a pralinkami BON BON činí zhruba 300 tisíc korun. Za licenci franšízant zaplatí 50 tisíc korun. Zbylých zhruba 250 tisíc pak putuje na uzpůsobení prodejny dle zadání franšízora. Smlouvu se svými franšízovými partnery značka BON BON uzavírá na dobu neurčitou.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!