Podnikání s úsměvem

Nadstandardní péče o chrup, dnes již není pouze výsadou celebrit. Mnoha lidem záleží na tom, aby měli dokonalý úsměv. I díky tomu mají koncepty jako SmilePoint o zákazníky postaráno. Jde tak o perspektivní byznys, díky němuž mohou uspět i začínající podnikatelé.
Aktuálně má koncept dvě pobočky v Brně. Připravuje se však otevření, zcela nového reprezentativního top salonu, přímo na náměstí Svobody v obchodním domě Omega. Příležitostí pro franšízovou spolupráci je nadále mnoho. „Našim cílem je dostat produkt přes své franšizanty do celé republiky, jako strop bereme zhruba 50 poboček,“ komentuje Roman Vodrážka, marketingový ředitel společnosti Smilepartner CZ. Cílem firmy je naplnit trh tak, aby jedno křeslo připadalo zhruba na 200 tisíc obyvatel.
Nabízet něco navíc
V České republice se vyskytují různé služby nabízející bělení zubů. Pro úspěšný koncept, je nutné nabízet něco navíc. „Jako hlavní konkurenční výhodu cítíme fakt, že bělící pasty SmilePoint jsou to nejlepší na světovém trhu v této oblasti. Tato skutečnost je prokázána mnoha rozbory a výzkumy,“ komentuje kvalitu používané metody Vodrážka.Prozákaznický přístup je dobrým způsobem, jak přilákat nové klienty. „Pracujeme na systému slev pro zákazníky, takzvané věrnostní karty a bonusy,“ doplňuje Vodrážka a vysvětluje, že nově budou služby za zvýhodněné ceny, nabízeny také na portálu Slevomat.
Ideálním umístěním provozovny SmilePoint, jsou například obchodní domy, kosmetické salony, wellness centra a podobně. Tedy místa, kde se pohybuje dostatečný počet potencionálních zákazníků. „V současnosti nabízíme partnerství salónům a centrům, jako rozšíření jejich nabídky služeb,“ vysvětluje Vodrážka.
Prověřený koncept
Zkušenosti ze zahraničí naznačují, že si podnikání pod značkou SmilePoint, své zákazníky najde. „V Maďarsku po 19 měsících působení značky se společnost slušně rozjela, na Slovensku také lze pozorovat jisté zvýšení zájmu zákazníků o tento produkt,“ komentuje pozici na trhu Vodrážka a doplňuje, že v obou zemích přecházejí na technologii LED lamp i někteří zubní laboranti. Vedle bělení zubů si na pobočkách může zákazník zkrášlit také pomocí technologie Smilepoint Lips, což je regenerace rtů pomoc gelu, který je následně aktivizován LED lampou.
Zájemce o podnikání pod značkou SmilePoint si musí připravit minimálně 110 tisíc korun bez DPH. V této částce je však zahrnuto vše, co podnikavec potřebuje pro spuštění své pobočky. Poplatek zahrnuje celý systém na bělení zubů, včetně LED lampy a designového křesla. Částka zahrnuje také marketingové materiály a školení.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Pánské vousy hlásí návrat do módy už pár let. Zanedbaná image je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom umí vydělat.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.