Sdílet a ušetřit

Méně starostí a nákladů, to nabízí takzvaná coworkingová centra, která se rozvíjejí jako nový fenomén i v České republice. Společnost Trieste Praha na trhu provozuje koncept Business place přinášející podnikatelům službu sdílených kanceláří. Aktuálně fungují dvě pražská kancelářská centra, z nichž je jedno franšízové.
„Franšízová spolupráce je pro nás výhodná. Franšízant finančně participuje na podnikání, a to ho nutí pracovat více, než kdyby byl pouze zaměstnancem,“ komentuje výhody franšizingu jednatel firmy Trieste Praha Ladislav Pelikán. Business place je určeno především pro malé a střední podnikatele a nabízí jim velikou univerzálnost nabízených služeb. Vedle sdílené kanceláře například notářské, účetní nebo překladatelské služby.
Vhodným umístěním pro Business place jsou centra měst, případně stávající kancelářské komplexy. Vedle Prahy jsou ideálním místem pro otevření nové kanceláře také další velká města jako například Brno, Ostrava nebo Plzeň.
Spektrum služeb, které Business place nabízí se neustále rozšiřuje a inovuje v souvislosti s měnícími se potřebami podnikatelů. „Mezi naše nové služby bude patřit od září zakládání firem s ručením omezeným v Německu,“ přibližuje novinku Pelikán
Potřebná počáteční investice do otevření nového kancelářského centra pod značkou Business place se pohybuje v rozmezí sta tisíců až do zhruba dvou milionů. Částka se odvíjí od velikosti a úprav vybrané pobočky. Cena za licenci činní 400 tisíc korun.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.