Sdílet a ušetřit

Méně starostí a nákladů, to nabízí takzvaná coworkingová centra, která se rozvíjejí jako nový fenomén i v České republice. Společnost Trieste Praha na trhu provozuje koncept Business place přinášející podnikatelům službu sdílených kanceláří. Aktuálně fungují dvě pražská kancelářská centra, z nichž je jedno franšízové.
„Franšízová spolupráce je pro nás výhodná. Franšízant finančně participuje na podnikání, a to ho nutí pracovat více, než kdyby byl pouze zaměstnancem,“ komentuje výhody franšizingu jednatel firmy Trieste Praha Ladislav Pelikán. Business place je určeno především pro malé a střední podnikatele a nabízí jim velikou univerzálnost nabízených služeb. Vedle sdílené kanceláře například notářské, účetní nebo překladatelské služby.
Vhodným umístěním pro Business place jsou centra měst, případně stávající kancelářské komplexy. Vedle Prahy jsou ideálním místem pro otevření nové kanceláře také další velká města jako například Brno, Ostrava nebo Plzeň.
Spektrum služeb, které Business place nabízí se neustále rozšiřuje a inovuje v souvislosti s měnícími se potřebami podnikatelů. „Mezi naše nové služby bude patřit od září zakládání firem s ručením omezeným v Německu,“ přibližuje novinku Pelikán
Potřebná počáteční investice do otevření nového kancelářského centra pod značkou Business place se pohybuje v rozmezí sta tisíců až do zhruba dvou milionů. Částka se odvíjí od velikosti a úprav vybrané pobočky. Cena za licenci činní 400 tisíc korun.

PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.