Sdílet a ušetřit

Méně starostí a nákladů, to nabízí takzvaná coworkingová centra, která se rozvíjejí jako nový fenomén i v České republice. Společnost Trieste Praha na trhu provozuje koncept Business place přinášející podnikatelům službu sdílených kanceláří. Aktuálně fungují dvě pražská kancelářská centra, z nichž je jedno franšízové.
„Franšízová spolupráce je pro nás výhodná. Franšízant finančně participuje na podnikání, a to ho nutí pracovat více, než kdyby byl pouze zaměstnancem,“ komentuje výhody franšizingu jednatel firmy Trieste Praha Ladislav Pelikán. Business place je určeno především pro malé a střední podnikatele a nabízí jim velikou univerzálnost nabízených služeb. Vedle sdílené kanceláře například notářské, účetní nebo překladatelské služby.
Vhodným umístěním pro Business place jsou centra měst, případně stávající kancelářské komplexy. Vedle Prahy jsou ideálním místem pro otevření nové kanceláře také další velká města jako například Brno, Ostrava nebo Plzeň.
Spektrum služeb, které Business place nabízí se neustále rozšiřuje a inovuje v souvislosti s měnícími se potřebami podnikatelů. „Mezi naše nové služby bude patřit od září zakládání firem s ručením omezeným v Německu,“ přibližuje novinku Pelikán
Potřebná počáteční investice do otevření nového kancelářského centra pod značkou Business place se pohybuje v rozmezí sta tisíců až do zhruba dvou milionů. Částka se odvíjí od velikosti a úprav vybrané pobočky. Cena za licenci činní 400 tisíc korun.

PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.