Akční franšíza

Práce s dětmi je ve srovnání s jinými oblastmi podnikání velmi specifická, mnoho lidí jí však nebere pouze jako zaměstnání, ale i jako poslání. Než se začala věnovat Michaela Ehrenbergerová práci se svými dětskými klienty, působila jako editorka v Českém rozhlasu. „O konceptu Go Kids jsem se dozvěděla před sedmi lety v době, kdy jsem byla na mateřské dovolené. Tehdy mě zaujalo znakování s miminky,“ přibližuje Ehrenbergerová první kontakt se společností.
Blížil se konec mateřské dovolené a Ehrenbergerová přemýšlela, co by po ní dělala. „Nejdříve jsem se zabývala kurzy, ale postupně se moje spolupráce s Go Kids rozšířila o montessori školku s dětským centrem,“ vysvětluje Ehrenbergerová a dodává, že jí práce baví, protože za ní vidí výsledky ve formě rozvíjeného potenciálu dětí.
Zároveň však upozorňuje, že práce s malými klienty není pro každého. „Děti jsou živé a i lidé, kteří se v tomto oboru pohybují, musí být trochu akčnější,“ upozorňuje Ehrenbergerová. Rozhodnutí vydat se na podnikatelskou dráhu právě tímto směrem, však vůbec nelituje. Po sedmi letech spolupráce se značkou Go Kids, by toto podnikání všem kteří o něm uvažují vřele doporučila.
Firma Nuerasoft, která koncept Go Kids center zastřešuje, nabízí v rámci franšízové spolupráce pomoc s vypracováním podnikatelského záměru a studií proveditelnosti. Dále pak nezbytné odborné zaškolení, certifikaci lektorů a podrobné manuály ke vzdělávacím programům. V neposlední řadě také pomoc s marketingovou prezentací pobočky.
Zájemce o otevření vlastního dětského centra, se musí připravit na poplatek začínající na 15 tisících korunách. Ten se odvíjí od velikosti území, pro které získá územní exkluzivitu. Licenční poplatky se odvíjejí od skutečnosti, kolik programů franšízant ve svém centru nabízí. Aktuálně je v provozu pět provozoven Go Kids center, z nichž jsou čtyři franšízové.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické