Čaj a káva v novém kabátě

Vůně dálek. To je to, co odlišuje provozovny značky Oxalis, která nabízí širokou paletu kávy, čaje a dalšího příbuzného zboží. Síť, která pro svůj rozvoj využívá cestu franšízy, teď v pražském obchodním centru Chodov představila premiérový design pobočky. „Společnost změnila vzhled poboček, aby lépe odpovídal modernímu a čistému stylu dnešních obchodních center," komentuje změnu Pavlína Křivánková, manažerka maloobchodní a franšízové sítě.
První vlaštovka
„Jedná se o pilotní ukázku nového designu, zatím není určen harmonogram úprav dalších provozoven. Jedná se však o relativně finančně náročný remodeling,“ vysvětluje Křivánková. Každá taková změna přináší na jednu stranu svěží vítr změn, ale v případě, že je nový vzhled příliš radikální, nemusí se s ním zákazníci ztotožnit. Podle Křivánkové jsou první reakce zákazníků na nový vzhled v drtivé většině pozitivní.
Vedle nové podoby provozovny na Chodově, se aktuálně upravuje také vzhled filiálky v pražském obchodním centru Nový Smíchov. Tím však novinky pro zákazníky produktů Oxalis zdaleka nekončí. Fanoušci značky na Slovensku se mohou těšit z nového obchodu v Bratislavě.
Novinky v sortimentu
Člověk, který se příliš nevyzná v čajích, by si mohl myslet, že v horkém letním počasí nemají provozovny svým zákazníkům co nabídnout. Opak je však pravdou. „V letním období nabízíme našim klientům například ledové čaje nebo aromatizované kávy,“ přibližuje Křivánková a dodává, že v říjnu a listopadu se zase zvyšuje zájem o silné černé čaje.
Od září čeká návštěvníky obchodů Oxalis řada novinek v souvislosti s uvedením nových produktů. Přírůstkem do sortimentu, bude nová řada čajů Oxalis naše byliny. Zároveň firma zahájila spolupráci s bylinkářkou Renatou Jahodovou. V neposlední řadě si klienti budou moci pochutnat, na nové sérii čokolád s příchutí čajů a kávy.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!