Akvizice na lékárenském poli

Díky akvizici dojde k rozšíření sítě Benu, která se u nás rozvíjí prostřednictvím franšízových partnerů, o devět nových poboček. Skupina Phoenix již v lednu 2015 oznámila akvizici slovenské společnosti Sunpharma za podmínky schválení transakce antimonopolním úřadem. Tento souhlas byl udělen v červnu letošního roku.
Lékárny Sunpharma, kterých na Slovensku zatím najdeme 44 a v tuzemsku devět, se nacházejí především v prémiových lokalitách, jakými jsou například nákupní centra. Očekává se, že akvizice lékáren umožní skupině Phoenix další rozvoj současné vedoucí pozice na Slovensku. K posílení dojde však i na našem trhu. Na začátku letošního roku měla franšízová síť lékáren na trhu 168 poboček, z nichž 51 bylo v rukách franšízantů.
S dalším rozvojem značka na trhu počítá. “Naším cílem je samozřejmě neustálý růst a rozvoj sítě lékáren BENU. V tomto roce pracujeme na několika projektech a plánujeme síť BENU rozšířit minimálně o 20 lékáren,“ prozrazuje Michaela Giblová, franšízová manažerka sítě s tím, že při další expanzi počítá i s využitím franšízantů, u kterých vidí velký přínos. “Ten spatřujeme především v tom, že jsme díky našim franšízovým partnerům mohli obsadit oblasti, kde zatím vlastní lékárny nemáme a tak nabídnout kvalitu a péči našim zákazníkům po celé ČR,“ doplňuje Giblová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.