Pomocná ruka

Dostatek kontaktů a informací, je jedním ze základních potřeb každého úspěšného podnikatele. Mnoho lidí pohybujících se v byznysu na vytváření své pracovní sítě nemá dostatek času nebo neví, jak si tato spojení vhodně udržovat. S tím jsou jim schopny pomoci kluby Business for Breakfast, jejiž členové spolu efektivně spolupracují na lokální úrovni.
Aktuálně se objevila možnost převzetí fungujícího klubu v severomoravské metropoli. „Zájemci mají příležitost odkoupit si již zavedenou franšízu přímo v Ostravě. Jedná se o velmi lukrativní oblast a velká výhoda je, že nový franšízant může čerpat z aktivit předchozího podnikatele a naskočit do již rozjetého byznysu,“ vysvětluje Kamila Zárychtová, master-franšízantka Business for Breakfast (B4B) pro Českou republiku .
Praha podruhé
Firma by ráda své aktivity rozšířila do Zlína a druhou možnost podnikání nabízí čerstvě i v hlavním městě. „Praha skýtá obrovský potenciál a příležitost budovat podnikatelské kluby. BforB v Praze mohou mít pouze 2 franšízoví partneři. Aktuálně tedy hledáme toho druhého,“ vysvětluje Zárychtová, jež přinesla britský koncept BforB v roce 2010 na český trh.
Vedle klasického franšízového modelu nabízí koncept BforB také možnost takzvaných Manažerských klubů, což je podnikatelská cesta, pro niž není potřeba získat franšízovou licenci. „Naše kluby fungují jako velmi efektivní způsob, jak si udržovat na osobní úrovni všechny kontakty, které kolem sebe máte. Vymysleli jsme tedy možnost, jak si podnikatel nebo firma může založit vlastní klub BforB pro své vlastní kontakty,“ vysvětluje Zárychtová.
Na stejné vlně
V každém podnikatelském konceptu musí adept na franšízovou spolupráci splňovat rozdílné požadavky. „Je velmi důležité, aby nový franšízant byl ztotožněn s filosofií a myšlenkou BforB, měl výborný zákaznický servis, organizační schopnosti a rád pracoval s lidmi,“ říká Zárychtová a dodává, že zásadní je pro partnera následovat a respektovat franšízový systém. Pokud je toho schopen, vše ostatní ho již mateřská firma naučí.
Zájemce o franšízovou licenci získá vedle provozního manuálu a marketingové podpory také územní exkluzivitu a možnost spolupodílet se na společné firemní kultuře. Po spuštění pobočky se mateřská společnost šest měsíců intenzivně stará o to, aby se nová filiálka dobře etablovala. Samozřejmá je úzká spolupráce po celou dobu partnerství. .
Mnoho příležitostí
V BforB se nachází široká paleta podnikatelů, kteří svůj byznys provozují v mnoha oborech. „Naše podnikatelské kluby fungují nejvíc pro podnikatele, kteří mají na starosti získávání nových zakázek a obchodních příležitostí,“ připomíná Zárychtová a dodává, že mezi členy klubů se nacházejí lidé pohybující se například ve finančnictví a pojišťovnictví, realitách, marketingu a PR nebo právních službách.
Aktuálně se na území České republiky nachází 47 klubů, na jejichž provozu a rozvoji se podílí osm franšízových partnerů. Ve všech klubech sdružuje koncept více než 480 podnikatelů. Služba je určena především pro malé a střední byznysmeny.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.