Děti jako budoucnost

Donedávna se jazyková škola Empire zaměřovala převážně jen na výuku cizích jazyků. V poslední době se však rozhodla zaměřit na děti a pomoci jim s technickými předměty. „Chceme se jako firma neustále dál rozvíjet, hledali jsme už nějakou dobu vhodné projekty a po pečlivém zvážení jsme se rozhodli právě pro dětský segment a rozvoj dětí v technických předmětech. Produkt, který jsme zvolili – BrickByBrick, kurzy s technickým zaměřením prostřednictvím hry s kostkami Lego, splňuje požadavky, které jsme si určili, a proto v něm vidíme velký potenciál,“ vysvětluje důvod, proč firma rozšířila portfolio služeb tímto směrem, Adéla Masaryková ze společnosti Empire the know how institute.
Kurzy s názvem BrickByBrick zaměřené na oblast STEM - science, technology, engineering, mathematics, budou součástí nabídky i franšízových poboček konceptu Empire the know how institute. Ačkoli má totiž franšízový způsob své kladné i záporné stránky, pro rozvoj sítě Empire se dle Masarykové osvědčil. „Práce s partnery je na jedné straně náročná, ale zároveň zajímavá a naplňující. Velmi důležité je s si partnerem takzvaně sednout, musí fungovat chemie a vzájemný vztah musí být částečně přátelský,“ doplňuje Adéla Masaryková.
V zajetých kolejích se daří
Jedním z úskalí, na která může spolupráce s franšízanty dle Masarykové narazit, je jejich někdy až přílišná kreativita. Někdy si chce svou kreativitou ulehčit nastavené procesy. „Proto musíme neustále kontrolovat dodržování postupů, abychom zabezpečili vysokou kvalitu ve všech pobočkách,“ upozorňuje Masaryková.
Výhodou podnikání v oblasti služeb pro děti je fakt, že rodiče jsou ve spoustě případů schopni do svých ratolestí hodně investovat. Navíc, v případě konceptu Empire a kurzu BrickByBrick, může síť těžit ze všeobecné oblíbenosti stavebnice LEGO, a to nejen u dětí, ale i jejich rodičů. „Zvolili jsme produkt, který je už ověřený, ve světě funguje a je oblíbený u konečných klientů i majitelů franšíz. Proto v něm vidíme velký potenciál i u nás,“ dodává Adéla Masaryková.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické