Peníze nejsou všechno

Jedním z takových je například franšízová síť LQZ, která se zaměřuje na pomoc firmám v obchodování, a to formou barterové spolupráce. Právě ta se těší mezi firmami zajímavé pozornosti, díky čemuž je úspěšný i koncept LQZ. „Firmám se opravdu líbí možnost výměny zboží za zboží, šetří tím své finance a získávají zakázky, ke kterým by se jinak nedostaly,“ říká Hana Bendová, jednatelka společnosti LQZ Czechia.
Do konce letošního roku by chtěla značka na tuzemském trhu rozšířit řady svých partnerů o tři nové franšízanty, měla by jich tak u nás šest. V příštím roce je pak cílem LQZ získat 5 nových franšízových partnerů. „Tím bychom měli pokrytou celou republiku a mohli bychom zvýšeným počtem klientů uspokojit všechny poptávky našich klientů,“ doplňuje Bendová.
Fakt, že rozjetí byznysu pod hlavičkou LQZ není příliš finančně náročné, potvrzuje i výše vstupního franšízového poplatku. Ten činí 30 tisíc korun a je určen na pokrytí základních nákladů pro zavedení nového franšizanta do systémů konceptu a jeho zaučení a mentoring po dobu nezbytně nutnou pro úspěšné zahájení činnosti franšízové pobočky. Nákladné není ani vybavení, které franšízant potřebuje ke své činnosti. „Stačí kancelář, telefon, počítač a hlavně obrovská chuť do práce. Velkou výhodou je tým spolupracovníků,“ dodává Bendová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.