Peníze nejsou všechno

Jedním z takových je například franšízová síť LQZ, která se zaměřuje na pomoc firmám v obchodování, a to formou barterové spolupráce. Právě ta se těší mezi firmami zajímavé pozornosti, díky čemuž je úspěšný i koncept LQZ. „Firmám se opravdu líbí možnost výměny zboží za zboží, šetří tím své finance a získávají zakázky, ke kterým by se jinak nedostaly,“ říká Hana Bendová, jednatelka společnosti LQZ Czechia.
Do konce letošního roku by chtěla značka na tuzemském trhu rozšířit řady svých partnerů o tři nové franšízanty, měla by jich tak u nás šest. V příštím roce je pak cílem LQZ získat 5 nových franšízových partnerů. „Tím bychom měli pokrytou celou republiku a mohli bychom zvýšeným počtem klientů uspokojit všechny poptávky našich klientů,“ doplňuje Bendová.
Fakt, že rozjetí byznysu pod hlavičkou LQZ není příliš finančně náročné, potvrzuje i výše vstupního franšízového poplatku. Ten činí 30 tisíc korun a je určen na pokrytí základních nákladů pro zavedení nového franšizanta do systémů konceptu a jeho zaučení a mentoring po dobu nezbytně nutnou pro úspěšné zahájení činnosti franšízové pobočky. Nákladné není ani vybavení, které franšízant potřebuje ke své činnosti. „Stačí kancelář, telefon, počítač a hlavně obrovská chuť do práce. Velkou výhodou je tým spolupracovníků,“ dodává Bendová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.