Anglicky od malička

Původem španělský koncept zaměřený na vzdělávání dětí od 1 roku do 18 let má v České republice v plánu primárně se svými školami obsadit naše hlavní město. V další fázi se pak bude soustředit na středně velká města, nakonec však přijdou na řadu i města menší. Důvodem, proč se Kids&Us rozhodlo na tuzemském trhu rozvíjet svou franšízovou síť, je zejména to, že v rámci dalšího plánu expanze představuje naše země potenciál díky sví kulturní a geografické blízkosti k dalším zemím východní Evropy.
V poslední době zvolily jazykové školy Kids&Us novou strategii, co se zahraniční expanze týká. „Ta spočívá v otevření jedné pilotní školy pro pochopení jejích zvláštností a dosažení ziskového modelu,“ říká Barbora Veselá, ředitelka Kids&Us pro Českou republiku s tím, že nyní, když se model u nás osvědčil jako funkční, je firma schopna ho nabídnout novým uchazečům o franšízy, kteří otevřou nové školy v předem vybraných regionech, jež splňují předem daná socioekonomická kritéria.
Zároveň i uchazeči o získání franšízové licence konceptu Kids&Us musí splňovat určitá kritéria. „Potřebujeme partnery, kteří jsou schopní v řízení a dokáží dodržovat pravidla,“ vysvětluje Barbora Veselá. Rozhodující pro zájemce o franšízu je také jeho nadšení pro práci s dětmi a vzdělávání. „Pokud jde o pedagogické aspekty, jsme povinni jim poskytnout potřebné nástroje, které jim pomohou vytvořit vlastní tým na základě vzdělávacích kritérií. Z tohoto důvodu je vhodným profilem uchazeče o franšízu buď podnikatel, nebo investor, který si pak založí svůj vlastní tým a začne provozovat školu,“ doplňuje Veselá.
První franšízové pobočky začala síť Kids&Us ve světě otevírat v roce 2007. V současné době najdeme po celé zeměkouli 266 škol v osmi zemích. Na základě metodologie konceptu se dnes učí anglicky více než 85 tisíc žáků.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické