Anglicky od malička

Původem španělský koncept zaměřený na vzdělávání dětí od 1 roku do 18 let má v České republice v plánu primárně se svými školami obsadit naše hlavní město. V další fázi se pak bude soustředit na středně velká města, nakonec však přijdou na řadu i města menší. Důvodem, proč se Kids&Us rozhodlo na tuzemském trhu rozvíjet svou franšízovou síť, je zejména to, že v rámci dalšího plánu expanze představuje naše země potenciál díky sví kulturní a geografické blízkosti k dalším zemím východní Evropy.
V poslední době zvolily jazykové školy Kids&Us novou strategii, co se zahraniční expanze týká. „Ta spočívá v otevření jedné pilotní školy pro pochopení jejích zvláštností a dosažení ziskového modelu,“ říká Barbora Veselá, ředitelka Kids&Us pro Českou republiku s tím, že nyní, když se model u nás osvědčil jako funkční, je firma schopna ho nabídnout novým uchazečům o franšízy, kteří otevřou nové školy v předem vybraných regionech, jež splňují předem daná socioekonomická kritéria.
Zároveň i uchazeči o získání franšízové licence konceptu Kids&Us musí splňovat určitá kritéria. „Potřebujeme partnery, kteří jsou schopní v řízení a dokáží dodržovat pravidla,“ vysvětluje Barbora Veselá. Rozhodující pro zájemce o franšízu je také jeho nadšení pro práci s dětmi a vzdělávání. „Pokud jde o pedagogické aspekty, jsme povinni jim poskytnout potřebné nástroje, které jim pomohou vytvořit vlastní tým na základě vzdělávacích kritérií. Z tohoto důvodu je vhodným profilem uchazeče o franšízu buď podnikatel, nebo investor, který si pak založí svůj vlastní tým a začne provozovat školu,“ doplňuje Veselá.
První franšízové pobočky začala síť Kids&Us ve světě otevírat v roce 2007. V současné době najdeme po celé zeměkouli 266 škol v osmi zemích. Na základě metodologie konceptu se dnes učí anglicky více než 85 tisíc žáků.
PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické