Výpočty k zisku

Před vstupem do této původem polské sítě vzdělával Milan Šťastný, který je zároveň majitelem firmy poskytující finanční poradenství se zaměřením na pojištění, studenty základních a středních škol ve finanční gramotnosti. Matematika a vzdělávání obecně tak pro něj nebylo ničím novým, proto když hledal na trhu franšízový koncept, pod jehož hlavičkou by rozjel své vlastní podnikání, jeho pozornost zaujala právě 2+2 Škola matematiky. „Hned od začátku se mi líbil systém, jakým škola matematiky funguje, prostředí, ve kterém se děti doučují a také to, že jsem se doposud s ničím podobným nesetkal,“ vysvětluje svou motivaci Milan Šťastný s tím, že v jeho okolí je spousta jazykových škol, ale škola zaměřená na doučování matematiky pro něj byla novinka.
Originalita konceptu byla také to, co ke vstupu do sítě přilákalo Kamila Kvášovského, který taktéž od září provozuje franšízovou pobočku 2+2 Škola matematiky, a to v Hradci Králové. Zajímavá pro něj je i návratnost investice při nízkých vstupních nákladech. „Vzdělání je a bude potřeba. Stále se mluví o povinné maturitě z matematiky, lze tedy předpokládat, že poptávka po našich službách ještě významně vzroste,“ tuší Kamil Kvášovský, pro kterého není franšíza neznámým pojmem. Setkal se s ním v průběhu své praxe bankovního poradce pro firemní klientelu. Před vstupem do sítě se však věnoval něčemu zcela jinému. Byl spolumajitelem internetového obchodu. Aby se však mohl naplno věnovat škole, svůj podíl prodal společníkovi.
Nejen matematika táhne
V pokračující úspěch a rostoucí zájem o služby konceptu 2+2 Škola matematiky věří i Milan Šťastný, a to i když svou pobočku v Českých Budějovicích provozuje poměrně krátkou dobu. „I přes to naši školu navštívilo více jak 40 dětí a studentů, což hodnotím velmi pozitivně. I z tohoto důvodu jsem se rozhodl otevřít ještě jednu pobočku v Jihočeském kraji, a to v Táboře. Fungovat by měla začít v únoru,“ prozrazuje další plány Milan Šťastný.
Franšízová síť 2+2 Škola matematiky působí na tuzemském trhu od roku 2014, kdy se jí povedlo v Česku najít master-franšízového partnera. Velkého úspěchu pak dle master-franšízantky Aleny Koubkové, dosáhla síť právě loni. Tehdy se jí totiž povedlo otevřít tři nové pobočky. Kromě českobudějovické a královéhradecké začala fungovat i pobočka v Opavě. Růst se síť chystá i nadále, momentálně Alena Koubková jedná se dvěma dalšími zájemci o franšízovou licenci.
„V současné době navštěvuje naši školu více než 100 žáků a naše kapacity jsou téměř zaplněny. Kromě zvýšeného zájmu o lekce pro nadané jsme zaznamenali zájem o doučování i jiných přírodovědných předmětů. Snažíme se i o tvorbu vlastních materiálů,“ doplňuje Alena Koubková.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické