Výpočty k zisku

Před vstupem do této původem polské sítě vzdělával Milan Šťastný, který je zároveň majitelem firmy poskytující finanční poradenství se zaměřením na pojištění, studenty základních a středních škol ve finanční gramotnosti. Matematika a vzdělávání obecně tak pro něj nebylo ničím novým, proto když hledal na trhu franšízový koncept, pod jehož hlavičkou by rozjel své vlastní podnikání, jeho pozornost zaujala právě 2+2 Škola matematiky. „Hned od začátku se mi líbil systém, jakým škola matematiky funguje, prostředí, ve kterém se děti doučují a také to, že jsem se doposud s ničím podobným nesetkal,“ vysvětluje svou motivaci Milan Šťastný s tím, že v jeho okolí je spousta jazykových škol, ale škola zaměřená na doučování matematiky pro něj byla novinka.
Originalita konceptu byla také to, co ke vstupu do sítě přilákalo Kamila Kvášovského, který taktéž od září provozuje franšízovou pobočku 2+2 Škola matematiky, a to v Hradci Králové. Zajímavá pro něj je i návratnost investice při nízkých vstupních nákladech. „Vzdělání je a bude potřeba. Stále se mluví o povinné maturitě z matematiky, lze tedy předpokládat, že poptávka po našich službách ještě významně vzroste,“ tuší Kamil Kvášovský, pro kterého není franšíza neznámým pojmem. Setkal se s ním v průběhu své praxe bankovního poradce pro firemní klientelu. Před vstupem do sítě se však věnoval něčemu zcela jinému. Byl spolumajitelem internetového obchodu. Aby se však mohl naplno věnovat škole, svůj podíl prodal společníkovi.
Nejen matematika táhne
V pokračující úspěch a rostoucí zájem o služby konceptu 2+2 Škola matematiky věří i Milan Šťastný, a to i když svou pobočku v Českých Budějovicích provozuje poměrně krátkou dobu. „I přes to naši školu navštívilo více jak 40 dětí a studentů, což hodnotím velmi pozitivně. I z tohoto důvodu jsem se rozhodl otevřít ještě jednu pobočku v Jihočeském kraji, a to v Táboře. Fungovat by měla začít v únoru,“ prozrazuje další plány Milan Šťastný.
Franšízová síť 2+2 Škola matematiky působí na tuzemském trhu od roku 2014, kdy se jí povedlo v Česku najít master-franšízového partnera. Velkého úspěchu pak dle master-franšízantky Aleny Koubkové, dosáhla síť právě loni. Tehdy se jí totiž povedlo otevřít tři nové pobočky. Kromě českobudějovické a královéhradecké začala fungovat i pobočka v Opavě. Růst se síť chystá i nadále, momentálně Alena Koubková jedná se dvěma dalšími zájemci o franšízovou licenci.
„V současné době navštěvuje naši školu více než 100 žáků a naše kapacity jsou téměř zaplněny. Kromě zvýšeného zájmu o lekce pro nadané jsme zaznamenali zájem o doučování i jiných přírodovědných předmětů. Snažíme se i o tvorbu vlastních materiálů,“ doplňuje Alena Koubková.
PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické