Na velikosti nezáleží

Poslední otevřenou Konopnou lékárnu, která zahájila provoz loni v listopadu, najdou příznivci přírodní medicíny a zdravého životního stylu v Mladé Boleslavi. Rozhodnutí expandovat i do tohoto více než 40tisícového města je důkazem toho, že se tomuto franšízovému konceptu se daří nejen ve velkých městech, ale i v těch menších. Majitel lékárny v menším městě má dle zkušeností řady franšízantů větší šanci stát se součástí podnikatelské komunity, což mu může s jeho podnikáním výrazně pomoci.
Stejně jako v ostatních pobočkách této sítě, i mladoboleslavská pobočka se specializuje na prodej konopných produktů. V nabídce lékárny je jak přírodní kosmetika, tak potraviny a potravinové doplňky, které si společnost Carun Pharmacy nechává vyrábět v Česku. Své finance firma investuje zejména do marketingu a budování značky.
V loňském roce firma také dále rozšiřovala své působení v zahraničí. Kromě londýnské Konopné lékárny, zahájila firma s rozšiřováním své sítě i v sousedním Polsku. Tam momentálně mohou zákazníci najít šest lékáren a firma s dalším rozvojem na polském trhu počítá i do budoucna. Již dříve avizovala plán na otevření více jak 20 nových poboček.
Nejen rozšiřováním poboček po celé republice a v zahraničí je živa franšízová síť Konopných lékáren, za níž stojí společnost Carun Pharmacy. Ta se snaží přinášet na trh nové produkty, což vítají nejen zákazníci, ale i samotní franšízanti. Díky nim totiž mohou uspokojit i další potřeby svých zákazníků a často tak získat i zákazníky nové.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.