Zisk ze spolupráce

V letošním roce by síť klubů ráda otevřela nejméně čtyři franšízové pobočky, se kterými míří v začátku do krajských měst. Nicméně počítá i s rozvojem mimo ně. „Myslíme si, že pro networkingový klub je místo nejen ve všech krajských městech, ale i v městech okresního formátu. Přesvědčuje nás o tom naše skupina v Říčanech, které mají cca 15 tisíc obyvatel,“ říká Petr Slavík ze společnosti Empiria 21.
Příprava franšízového konceptu k vytvoření sítě networkingových klubů Empiria 21, které u nás fungují od roku 2014, trvalo celému týmu zhruba tři měsíce. „Snažili jsme se vše připravit a nastavit tak, aby franšízant měl nejen všechny informace a postupy po ruce, tak jak to u franšízových konceptů má být, ale aby pro něj bylo provozování franšízy Podnikatelského klubu Empiria 21 i ekonomicky zajímavé a s rychlou návratností,“ vysvětluje Petr Slavík s tím, že ta se pohybuje v rozmezí 9 až 12 měsících.
První franšízová pobočka spatřila světlo světa na podzim loňského roku v Českých Budějovicích. V rámci licence získal franšízant možnost provozovat během tří let tři kluby. Díky tomu bude v únoru zahájen provoz klubu v Táboře, následně pak vznikne ještě jeden českobudějovický klub.
Ideálním zájemcem o franšízovou licenci klubu Empiria 21 je podnikatel, který hledá další podnikatelskou příležitost a nový zdroj kontaktů. „Jsme networkingový klub, takže mezi požadavky patří zejména komunikativnost a příjemné vystupování. Velkou výhodou je znalost místního podnikatelského prostředí v dané lokalitě. Obchodníci, makléři a další profese s vybudovanou sítí kontaktů tak mohou mít snazší start, ale i ti, co přichází z jiných profesí, naučíme, jak vybudovat networkingové kluby,“ upozorňuje Petr Slavík.
Momentálně se Empiria 21 soustředí na vybudování sítě po naší republice, nicméně do budoucna se chce vydat i za naše hranice. „Myšlenka zahraniční expanze má v našich plánech své místo. Asi nikoho nepřekvapí, že z historických i jazykových důvodů je pro nás v tomto ohledu nejatraktivnější Slovensko,“ doplňuje Petr Slavík.
PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.