Zisk díky uzeninám

Při tvorbě franšízového projektu, která probíhala od roku 2013, uvažovala tato česká značka o zhruba 50 pobočkách, které by na našem trhu fungovaly pod jednotným konceptem. A s naplňováním tohoto cíle je na dobré cestě. V současné době má značka na našem území 14 prodejen Uzenářství Chodura. Čtyři z nich provozují franšízanti. „Poslední otevřenou franšízovou pobočkou je obchod ve Frýdku-Místku, v sídle společnosti Beskydské uzeniny. Prodejna prošla kompletní rekonstrukcí a oblékla se do vzhledu a barev jednotných pro Uzenářství Chodura,“ říká Hana Zapletalová ze společnosti Beskyd Gastro, která za franšízovým konceptem stojí.
V letošním roce chce značka svou síť rozšířit minimálně o dvě vlastní prodejny a dvě franšízové. S nimi míří nejen do velkých měst, ale nevynechává ani ta menší. Rozhodující jsou totiž jiná kritéria. „V daném regionu se posoudí koupěschopnost obyvatelstva podle dostupných dat a samozřejmě i případný konkurence v okolí vybraného místa,“ popisuje mechanismus rozhodování o umístění obchodu Hana Zapletalová.
Stejně pečlivě jako k výběru lokality přistupuje společnost i k výběru franšízového partnera. Vzhledem k tomu, že jde o práci v potravinářství, která s sebou nese určitá specifika, je třeba s případným zájemcem probrat veškerá úskalí podnikání v této oblasti a představit mu, co vše taková práce obnáší. „U našich franšízantů si ceníme pracovního nadšení. Samozřejmě, výhodou je vzdělání v oboru, ale rozhodně to není podmínkou pro zahájení možné spolupráce,“ říká Hana Zapletalová s tím, že určitým předpokladem pro získání franšízové licence Uzenářství Chodura jsou finanční možnosti zájemce, které jsou předpokladem vybudování maloobchodní prodejny dle předepsaného vzoru.
O rozšiřování konceptu do zahraničí Uzenářství Chodura zatím neuvažuje, a to zejména vzhledem k logistickým možnostem zásobování prodejen sítě. „Dovedu si ale představit franšízovou pobočku na Slovensku,“ poznamenává Hana Zapletalová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!