Rok poté: V Česku 40 Žabek

„V letošním roce plánujeme expanzi i do dalších českých měst, a to jak prostřednictvím otvíraní nových Žabek, tak akvizicí již existujících řetězců nebo samostatných prodejen. Naším cílem je otevřít do tří let kolem 300 Žabek v celé České republice,“ říká Jozef Janov, předseda představenstva Žabky. Žabka, která je od předloňska v rukou investiční skupiny Penta, se rozvíjí především prostřednictvím franchisingu.
Více služeb
Po roce Žabka také rozšířila služby například o terminály Sazky, v některých nabízí i donášku domů a podobně. Podle představitelů Penty prodejny Žabka navštěvuje 16 tisíc zákazníků denně, za nákup přitom utratí nejčastěji 100 korun. „První rok na trhu hodnotíme jako úspěšný, jsme rádi, že jsme přinesli nový způsob pohodlného nakupování v prodejnách splňujících nejvyšší standardy prodeje, a to všechno při udržení rozumných cen. Zkušenost ze čtyř desítek otevřených prodejen potvrzuje, že náš model obchodů se službami je perspektivní a lidé si ho oblíbili,“ říká Zdeněk Linhart, generální ředitel Žabky.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!