Cílem je dvacítka

K opětovnému navázání spolupráce došlo dle slov Petra Vicendy před zhruba rokem, kdy značka Beauty Cosmetics rozšířila svůj sortiment o řadu pleťové kosmetiky a systém prodeje rozlévaných parfémů. Jeho výhodou tak bylo, že nevstupoval do zcela neznámých vod, ale podařilo se navázat na dřívější fungující partnerství.
Cílem sítě v České republice je v průběhu letošního roku uzavřít smlouvy s 20 franšízovými partnery. Dosavadní síť by se tak měla dočkat opravdu razantního rozšíření. Dnes totiž u nás najdeme celkem dvě pobočky značky Beauty Cosmetics, a to v OC Plaza Plzeň, kde se nachází vlastní prodejna. Druhá filiálka pak funguje pod vedením franšízanta v opavském Albertu.
„Pobočky mohou vznikat v podstatě kdekoliv, jako samostatné prodejní místo nebo jako doplňkový předmět podnikání ke stávajícímu byznysu, který našemu potenciálnímu partnerovi již běží,“ říká Petr Vicenda s tím, že dle možností a představ partnera je možné nastavit výši investice, což velmi rozšiřuje okruh partnerů, které franšíza může oslovit. Počáteční investice s tak může pohybovat v rozmezí od 30 do 300 tisíc korun.
„Myslím, že naším partnerem se stane člověk, který hledá vlastní uplatnění, kterému nevyhovuje zaměstnanecké prostředí a je připraven investovat do vlastního projektu, který by mohl dále rozvíjet. Druhý okruh tvoří firmy nebo živnostníci, hledající způsob, jak zvýšit obrat a profit svého stávajícího podnikání,“ popisuje „ideálního“ franšízanta Petr Vicenda.
PŘEČTI ČLÁNKY

Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.