Cílem je dvacítka

K opětovnému navázání spolupráce došlo dle slov Petra Vicendy před zhruba rokem, kdy značka Beauty Cosmetics rozšířila svůj sortiment o řadu pleťové kosmetiky a systém prodeje rozlévaných parfémů. Jeho výhodou tak bylo, že nevstupoval do zcela neznámých vod, ale podařilo se navázat na dřívější fungující partnerství.
Cílem sítě v České republice je v průběhu letošního roku uzavřít smlouvy s 20 franšízovými partnery. Dosavadní síť by se tak měla dočkat opravdu razantního rozšíření. Dnes totiž u nás najdeme celkem dvě pobočky značky Beauty Cosmetics, a to v OC Plaza Plzeň, kde se nachází vlastní prodejna. Druhá filiálka pak funguje pod vedením franšízanta v opavském Albertu.
„Pobočky mohou vznikat v podstatě kdekoliv, jako samostatné prodejní místo nebo jako doplňkový předmět podnikání ke stávajícímu byznysu, který našemu potenciálnímu partnerovi již běží,“ říká Petr Vicenda s tím, že dle možností a představ partnera je možné nastavit výši investice, což velmi rozšiřuje okruh partnerů, které franšíza může oslovit. Počáteční investice s tak může pohybovat v rozmezí od 30 do 300 tisíc korun.
„Myslím, že naším partnerem se stane člověk, který hledá vlastní uplatnění, kterému nevyhovuje zaměstnanecké prostředí a je připraven investovat do vlastního projektu, který by mohl dále rozvíjet. Druhý okruh tvoří firmy nebo živnostníci, hledající způsob, jak zvýšit obrat a profit svého stávajícího podnikání,“ popisuje „ideálního“ franšízanta Petr Vicenda.
PŘEČTI ČLÁNKY

Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.