Luxus dá vydělat
Péče o zdraví a zevnějšek, to je oblast, do které jsou Češi ochotni investovat stále více. Není tedy divu, že tuzemský trh láká stále více značek, které v této oblasti působí. Nejnověji k nám se svými produkty míří chorvatská značka L`ARÔME, která se specializuje na prodej rozlévaných parfémů. V domácím Chorvatsku má síť 31 poboček, z nichž 30 je provozováno franšízanty.
Zájemce o podnikání pod hlavičkou L`ARÔME si může zvolit mezi otevřením klasické franšízové monobrandové prodejny, nebo pobočky ve formátu shop-in-shop. Z tohoto důvodu si značka pro náš trh připravila hned několik modelů spolupráce. První je pořízení master-franšízové licence, která jejího držitele zavazuje k otevření alespoň jedné pobočky s L`ARÔME produkty a dalšímu rozvoji sítě. Díky pořízení master licence je jejímu držiteli garantována územní exkluzivita.
Další možností je stát se majitelem jedné franšízové prodejny či získat oprávnění na otevření obchodu shop-in-shop. Minimální investice do otevření pobočky „na klíč“ je 1425 eur. Značka L`ARÔME také nabízí svým potenciálním partnerům začít jako majitelé jedné pobočky a po uplynutí tří měsíců se rozhodnout stát se master-franšízantem. Podmínkou však je, že jako master-franšízant má vypracovaný podnikatelský plán pro rozšiřování sítě na území, na něž získal exkluzivitu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Podnikání s vůní Bretaně
/30.09.2024
Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?