Luxus dá vydělat

Péče o zdraví a zevnějšek, to je oblast, do které jsou Češi ochotni investovat stále více. Není tedy divu, že tuzemský trh láká stále více značek, které v této oblasti působí. Nejnověji k nám se svými produkty míří chorvatská značka L`ARÔME, která se specializuje na prodej rozlévaných parfémů. V domácím Chorvatsku má síť 31 poboček, z nichž 30 je provozováno franšízanty.
Zájemce o podnikání pod hlavičkou L`ARÔME si může zvolit mezi otevřením klasické franšízové monobrandové prodejny, nebo pobočky ve formátu shop-in-shop. Z tohoto důvodu si značka pro náš trh připravila hned několik modelů spolupráce. První je pořízení master-franšízové licence, která jejího držitele zavazuje k otevření alespoň jedné pobočky s L`ARÔME produkty a dalšímu rozvoji sítě. Díky pořízení master licence je jejímu držiteli garantována územní exkluzivita.
Další možností je stát se majitelem jedné franšízové prodejny či získat oprávnění na otevření obchodu shop-in-shop. Minimální investice do otevření pobočky „na klíč“ je 1425 eur. Značka L`ARÔME také nabízí svým potenciálním partnerům začít jako majitelé jedné pobočky a po uplynutí tří měsíců se rozhodnout stát se master-franšízantem. Podmínkou však je, že jako master-franšízant má vypracovaný podnikatelský plán pro rozšiřování sítě na území, na něž získal exkluzivitu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.