Musíme si rozumět
Jak se momentálně značce Brick by Brick daří na tuzemském trhu?
Značka je na trhu nová ale máme již na ni pozitivní ohlasy. Kombinace vzdělávání dětí v technických oborech a kostek Lego je velmi lákavá. Koncept je velmi dobře postavený tak, že partner má široké možnosti produktů, díky kterým může plně využít kapacitu prostorů i lektorů od rána do večera včetně víkendů. Jestli partner využije všechny produkty, je jenom na něm. Co je ale důležité, všechny produkty Brick by Brick jsou velmi podrobně metodicky zpracované tak, že mají jasný vzdělávací cíl. A právě to je obrovská výhoda Brick by Brick. Děti se učí základem technických oborů, tzv. STEM – věda, technika, konstrukce, architektura prostřednictvím toho, že staví modely z kostek Lego.
Jaký potenciál pro síť vidíte v České republice, co se pobočkové sítě týká?
Koncept není vázaný na velkou investici, a právě proto je možné ho provozovat i v malých městech. Moje představa je, že budeme mít kolem 60 partnerů v ČR.
Se spoluprací s franšízanty máte již své zkušenosti. Jak se vám s nimi spolupracuje?
Je to pro mně opravdu příjemná spolupráce hlavně z toho pohledu, že jsme na úrovni partnerů. Takovýto rozměr spolupráce je mi velmi blízký. Výzvou je pro mě to, když vidím jak by se mohla partnerská škola zlepšit a chci ji k tomu dovést. Hlavně v takých oblastech jako je leadership a manažerské dovednosti, což je i moje osobní záliba.
Jaký zájem o licence pozorujete?
Těší nás velký zájem potenciálních partnerů z různých koutů republiky. Dost velkou část tvoří zájemci z řad pedagogů, kteří si chtějí otevřít svou školu, druhou část zájemci, kteří chtějí podnikat, hledají zajímavý nápad a osloví jich koncept Brick by Brick.
Co musí zájemce o licenci splnit, aby se mohl stát součástí rodiny franšízantů Brick by Brick?
Nejdůležitější je podnikatelský duch, pozitivní vztah k vzdělávání dětí a samozřejmě k Legu J. V případě, že by majitel licence chtěl i sám kurzy vést, musí mít i pedagogické dovednosti k učení dětí. Co se týče finančních předpokladů, na začátku je potřebná investice přibližně 150 tisíc korun. Se zájemcem o licenci jsme v úzkém kontaktu, takže poznáme i to, jak nám spolupráce půjde. Jelikož je důležité, abychom fungovali jako partneři, musíme si navzájem rozumět.
Jaká je podle Vás momentálně situace na českém trhu jazykového vzdělávání?
Pozorujeme zvyšující se náročnost klientů, která se projevuje vyšším zájmem o individuální studium a malé skupinky studentů. Co se týče firemní výuky, i firmy jsou náročnější, chtějí víc sledovat efektivitu kurzů a dosažení vzdělávacích cílů, co nám vyhovuje, protože právě toto je jedna z našich silných stránek.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické