Na jazyky s dinokroky

Otázka, jak získat výhodu vůči ostatním hráčům na trhu s výukou jazyků představuje kvůli velké konkurenci problém, který na cestě k úspěšnému byznysu musí začínající podnikatel vyřešit. Jazykové školy se předbíhají s výhodnými nabídkami, pro získávání a udržení nových klientů je však klíčová propracovaná metodika a osobní vztah lektorů s žáky.
Těchto dvou částí jazykového byznysu si jsou vědomi ve škole The adventures Hocus a Lotus, která se zaměřuje především na výuku dětí od jednoho a půl roku do deseti let. Netradiční výukové postupy, které studenti mohou využívat od roku 2002, kdy koncept vstoupil na český trh, spočívá v návaznosti příběhů dvou dinokroků. Kromě metodiky koncept umožňuje nadstandartní vztah mezi školou a rodiči s dětmi, protože nabízí setkávání i mimo samotnou výuku. „Trávíme společně víkendy na různých akcích typu Velikonoční mazanec. Dále se účastníme různých oslav, pořádáme besídky nebo zábavné odpoledne,“ popisuje způsob, jímž se koncept odlišuje od ostatních master-franšízantka Veronika Ivakina.
Díky netradiční metodice a osobnímu vztahu ke klientům se franšízovému konceptu podařilo otevřít dvě nové školy v Praze 6 a v Břeclavi. Celkově tak má dvě vlastní a čtyři franšízové jazykovky. Firma plánuje šířit metodiku do dalších měst a věnuje pozornost Uherskému hradišti a Hradci Králové, kde chystá roční startovací provoz pod záštitou společnosti Light Point, která je vlastníkem master-franšízové licence. Na hodnocení nových franšízových škol a školek je však podle zástupkyně firmy ještě příliš brzy. „Ponecháme ho až na konec školního roku. Nicméně je skvělé vidět fungující spolupráci mezi jednotlivými franšízovými pobočkami,“ chválí si spolupráci s franšízanty Ivakina.
Franšízovou licenci na provozování jazykové školy může získat lektor nebo majitel jazykové školy, který má zájem trávit čas s dětmi a předávat jazykové znalosti netradiční metodikou. Vstupní franšízový poplatek pro lektora je 22 tisíc korun a pro jednotlivou školu je vždy zpracováván individuální plán. Zájemce musí projít školením, přičemž se předpokládá alespoň pokročilá znalost jednoho z pěti cizích jazyků, které škola nabízí. Průměrná návratnost investice je půl roku a smlouva se uzavírá na dobu pěti let.
Koncept představuje příležitost i pro lektory. Většinu franšízatů totiž tvoří v současnosti lektorky, které standardní výuka nenaplňuje. „Rádi bychom rozšířili naše řady i o muže. Je to naše výzva do dalších let,“ popisuje jeden z cílů ředitelka společnosti. Cílem, který se má naplnit v kratším horizontu je zprovoznění nového webu. „Bude více user-friendly, přehlednější, aby zákazníkům usnadnil orientaci a zjednodušil komunikaci s franšízanty,“ uzavírá novinkou pro zákazníky a zájemce o franšízu Ivakina.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické