Módní franšízou k zisku

Mezi zákazníky dámského a pánského oblečení přibývá skupina těch, kteří poptávají kvalitní oděvy za rozumnou cenu. Právě touto cestou se vydal původně polský brand, zaměřující se na prodej stylového oblečení. „Že střední třída zákazníků, kteří si rádi koupí kvalitní oblečení za přijatelnou cenu, roste, je pro nás samozřejmě dobře, protože nabízíme právě takové zboží. Nárůst pozorujeme i na množství zákazníků v maloobchodních prodejnách,“ potvrzuje trend na trhu s oblečením master-franšízant společnosti Repablo Petr Macháč.
Společnost Repablo působí na trhu krátce a stále se považuje za novou značku. Dosud se jí podařilo vybudovat pět franšízových obchodů, včetně vlastní reprezentativní prodejny v Mladé Boleslavi, která zájemcům o franšízu slouží jako vzor. Je totiž vybudována přesně podle představ franšízora. „Každého kandidáta zveme právě do této prodejny, aby si udělal představu o velikosti a nabízeném zboží,“ popisuje obvyklý postup při jednání se zájemci Macháč.
Přestože franšízových obchodů zatím není mnoho, nechce vedení společnosti rozšiřování nijak uspěchat. Cílit chce především na vhodné obchodní prostory ve velkých městech, kde cítí značný potenciál. Kromě Prahy a Brna hledá franšízanty i pro Ostravu, Olomouc nebo Hradec Králové. „Ke každému klientovi přistupujeme individuálně. S každým máme přátelský vztah a snažíme se ho podporovat formou pomoci při hledání prodejny nebo při zaškolení personálu,“ říká Macháč, s tím, že v horizontu několika týdnů se chystá otevření dalších dvou poboček.
Právě korektní vztah s franšízanty je podle Petra Macháče tím, co zájemce o franšízu láká. Dalším důvodem je výše počáteční investice, která se pohybuje mezi 80 až 250 tisíci, podle rozsahu stavebních úprav a množství naskladněného zboží. Spodní hranice investice se týká menšího obchodu v rozsahu 30-40m², horní pro obchody kolem 100m². Společnost následně nevybírá žádné franšízové poplatky. „Je samozřejmost, že pokud bude franšízant prodávat, mít vysoké obraty a zisky, je to i náš profit. To je důvod, proč nechceme další poplatky. Profitovat chceme až poté, co budou franšízanti sami vydělávat,“ popisuje okolnosti spolupráce Macháč.
Kromě rozhodnutí nevybírat licenční poplatky patří ke strategii firmy chránit franšízanty před přesunem prodeje na internet. „Prodávat oděvy prostřednictvím e-shopů lze jen pod podmínkou stejných cen jako v maloobchodní prodejně. Důvodem tohoto postupu je snaha předejít situaci, kdy franšízant investuje určitou částku do nových prostor, z nichž by se následně stala zkušebna oděvů,“ vysvětluje Macháč.
S ohledem na nízké náklady na zprovoznění obchodu Repablo a na skutečnost, že franšízor nevyžaduje předchozí zkušenosti v podnikání je licence vhodná pro začínající podnikatele, kteří se sice chtějí osamostatnit, nemají ale k tomu dostatek zkušeností. „Ty máme právě my a jsme připraveni je každému předávat,“ uzavírá master-franšízant Petr Macháč.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.