S franšízou bezpečně

Franšízová síť zaměřující se na poradenství v oblasti bezpečnosti práce zaznamenává velký počet zájemců o udělení franšízové licence. Vedení společnosti se tak chystá uvést do provozu nové kanceláře a rozšířit současný počet, který tvoří 25 poboček. Velký nárůst zájmu firma zaregistrovala po nedávném vítězství v soutěži Broker Consulting Skokan roku pro nejrychleji rostoucí franšízovou síť za uplynulý rok. „Povědomí o našem konceptu je nyní daleko větší. Díky tomu se nám hlásí zájemci toužící se přidat k úspěšné síti a podílet se na jejím rozšiřování,“ komentuje poslední vývoj ředitelka franšízové sítě Extéria Lucie Eliášová.
Mezi poslední novinky patří především spuštění interaktivní elektronické verze provozní příručky. Díky tomu budou partneři konceptu moci snáze vyhledávat potřebné informace, tiskopisy, videa či odkazy. Převedením příručky do elektronické podoby se podle Lucie Eliášové rovněž zjednoduší její aktualizace, aby tak mohla pružněji reagovat na aktuální poznatky přicházející z praxe. Pro franšízovou síť se podařilo vyjednat i výhodný operativní leasing na automobily značky KIA.
V prvním pololetí letošního roku se Extérii podařilo otevřít 10 nových poboček v ČR a s dalšími 4 vážnými zájemci se vedou jednání. V tomto roce vedení společnosti plánuje v Česku otevření celkem 20 nových poboček. V současné době je v provozu 25 franšízových kanceláří v Česku a další 4 na Slovensku, kde vysokou poptávku management společnosti chápe jako důkaz toho, že koncept typu Extéria u východních sousedů chyběl a zájemci na něj po úspěchu v Česku čekali.
Kromě expanze na Slovensko se centrála chystá pronikat i na další trhy. „Pokračujeme v jednáních se zástupci Evropské franchisové asociace se záměrem udělit master-licenci pro státy Rakouska, Německa a Polska,“ informuje Lucie Eliášová s tím, že udělení těchto licencí by mělo proběhnout do konce roku 2017.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.