S chutí do obchodu
Čeští zákazníci jsou stále náročnější, pokud jde o nabídku kvalitních potravin. Firmy podnikající v této oblasti tak musí neustále zdokonalovat kvalitu produktů a služeb. Mezi společnosti, které drží krok s aktuálním vývojem, patří i franšízová síť obchodů Náš Grunt. „Z důvodu zvyšování kvality jsme v posledním roce upravovali parametry provozu a ukončili spolupráci s několika provozovateli,“ říká jednatel společnosti Náš Grunt Jiří Málek s tím, že díky rozvoji velkoobchodních služeb se také podařilo realizovat distribuci zboží v kratších časových intervalech.
Kromě kratšího času distribuce zavedla firma i tematické měsíce, během nichž podporuje vybrané produkty. Mezi své úspěchy vedení společnosti počítá zavedení interní certifikace výrobků a obzvláště si cení kampaně „Včely“ upozorňující na skrytý cukr v komerčních potravinách. Tomuto reklamnímu spotu se dokonce podařilo zvítězit na festivalu Cannes Lions. Management firmy by rád naopak zapracoval na on-line službách, a to jak na rozvoji stávajících systémů, tak i na systému pro koncové zákazníky.
Franšízanti podle jednatele společnosti Jiřího Málka získávají kromě zavedené značky i standardní balíček služeb, který zahrnuje podporu při vyhledávání a vybudování prodejny, vstupní školení, průběžnou podporu při provozu nebo nabídku prověřeného sortimentu s pravidelnou dodávkou včetně marketingové podpory tematických měsíců.
Náš Grunt aktuálně připravuje novou prodejnu v Praze, přičemž se počítá se zprovozněním dalších obchodních míst v návaznosti na nové franšízanty. „Soustřeďujeme se při tom na Česko, kde kapacita trhu zatím není naplněná,“ uzavírá Jiří Málek. Náš Grunt momentálně provozuje 21 prodejen, z toho jsou čtyři spravovány centrálou jako vlastní.
PŘEČTI ČLÁNKY
S aktivním přístupem se výsledky dostaví
/06.10.2025
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!