Analytici posilují

V rámci snižování nadbytečných výdajů využívají firmy často vlastní zdroje, některé se však obrací na externí specialisty. Za tímto účelem vznikl koncept Expense Reduction Analysts (ERA), který společnostem snižuje nestrategické provozní náklady. Česká pobočka konceptu ERA, která na tuzemském trhu působí od roku 2011 a nedávno tak oslavila pět let své existence, se nyní rozšířila o dva nové členy. Celkový počet analytiků působících pod touto značkou tak dosáhnul 15 franšízantů.
Tým mezinárodní sítě poradců posílili Zdeněk Tuma, který posledních 12 let působil ve farmaceutickém průmyslu, a zkušený obchodní manažer Tomáš Ziegler. „Jako finanční ředitel ve společnosti Glenmark Pharmaceuticals patřil Zdeněk Tuma mezi klienty a byl natolik nadšený výkonem našeho týmu, že se nakonec rozhodl svoji profesní budoucnost svázat s Expense Reduction Analysts,“ říká Jiří Rybár, řídící partner českého týmu poradenské sítě.
Druhá posila, Tomáš Ziegler, pracoval před vstupem do sítě v oblasti obchodu a s podnikáním má bohaté zkušenosti. Do nedávna byl aktivní v rodinné firmě působící v oblasti cestovního ruchu a téměř deset let byl šéfem a spoluvlastníkem firmy Energy Investment zabývající se obnovitelnými zdroji energie, kterou v nedávné době úspěšně dovedl k prodeji. „Maloobchod je v byznysu důležitým segmentem, s Tomášovým příchodem teď můžeme našim klientům nabídnout širší sortiment služeb,“ komentuje vstup Tomáše Zieglera Jiří Rybár.
Poradci ERA podle zveřejněné statistiky ušetřili svým klientům v minulém roce 64,2 milionů korun. Nejčastější zdroje firemních rezerv našli v nákladech na bankovní služby, obalové materiály nebo na dopravě. Celá třetina firemních úspor byla uskutečněna v kategorii telekomunikačních a bankovních služeb a v nákladech na pracovní oděvy.
Výhodou konceptu je podle Jiřího Rybára skutečnost, že experti pracující pro firmy sídlící v Česku mohou využívat znalostí dalších 700 poradců celosvětové sítě nebo mohou sami pracovat na klientských projektech v zahraničí. Pro klienty zase nepředstavuje žádné riziko spojené s realizovaným projektem. Franšízanti totiž pracují na principu suceess fee, tj. na základě podílu z realizovaných úspor.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?