Kreativní franšíza

Spojit vzdělávání dětí se zábavou je snem každého učitele. Nyní se tento způsob výuky nabízí i podnikatelům. K naplnění cíle stačí licence franšízy Bricks 4 Kidz, která nabízí zájemcům možnost stát se dalším členem tohoto konceptu. Do nedávna byly na trhu vzdělávání aktivní pouze dvě licence této značky, od září 2016 se však firma Bricks 4 Kids rozrostla o tři další regiony. Bricks 4 Kidz staví vzdělávání na stavění modelů z populárních kostek LEGO, k čemuž používá osvědčenou výukovou osnovu. Momentálně disponuje 90 patentovanými modely pro školky, 180 modely pro školy a 36 modely robotiky.
Rozšíření stávající sítě se týká regionů Praha 6 a Praha 7, Prahy-jih a Prahy západ. Celkem má tak koncept Bricks 4 Kidz pět franšíz v Praze a ve Středočeském kraji a nyní plánuje rozšiřování do dalších lokalit. Franšíza je podle master-franšízantky Michele Leschové vhodná pro ty zájemce, kteří chtějí podnikat a baví je organizování kroužků a učitelů. Důležitou vlastností je také schopnost udržet kontakty se stávajícími školami a rodinnými centry, kde se kurzy pořádají.
Cílem konceptu bylo mít alespoň tři franšízanty v hlavním městě, kde je podle Michele Leschové stále ještě jedno volné místo. Po naplnění záměru se bude nyní centrála soustředit na krajská města. Koncept je ale vhodný i pro menší lokality pod sto tisíc obyvatel. „Franšíza Bricks 4 Kidz je velmi flexibilní, pokud jde o náklady spojené se zakoupením licence. Minimální poplatek je okolo 250 tisíc korun (10 tisíc dolarů) pro města nad 100 tisíc obyvatel. Záleží ale na daném regionu a na domluvě s centrálou. Pro menší města tak může být cena i nižší,“ říká master-franšízantka.
Potenciálním zájemcům nabízí centrála konzultace se stávajícími franšízanty a pomáhá jim rovněž při sestavování finančního plánu. Po podpisu smlouvy probíhá školení, kde se franšízant seznámí s manuálem a s webovou aplikací. V rámci školení se noví členové sítě dozví informace o marketingu, organizaci a o způsobu pořádání kroužků, táborů nebo narozeninových oslav.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické