Kreativní franšíza

Spojit vzdělávání dětí se zábavou je snem každého učitele. Nyní se tento způsob výuky nabízí i podnikatelům. K naplnění cíle stačí licence franšízy Bricks 4 Kidz, která nabízí zájemcům možnost stát se dalším členem tohoto konceptu. Do nedávna byly na trhu vzdělávání aktivní pouze dvě licence této značky, od září 2016 se však firma Bricks 4 Kids rozrostla o tři další regiony. Bricks 4 Kidz staví vzdělávání na stavění modelů z populárních kostek LEGO, k čemuž používá osvědčenou výukovou osnovu. Momentálně disponuje 90 patentovanými modely pro školky, 180 modely pro školy a 36 modely robotiky.
Rozšíření stávající sítě se týká regionů Praha 6 a Praha 7, Prahy-jih a Prahy západ. Celkem má tak koncept Bricks 4 Kidz pět franšíz v Praze a ve Středočeském kraji a nyní plánuje rozšiřování do dalších lokalit. Franšíza je podle master-franšízantky Michele Leschové vhodná pro ty zájemce, kteří chtějí podnikat a baví je organizování kroužků a učitelů. Důležitou vlastností je také schopnost udržet kontakty se stávajícími školami a rodinnými centry, kde se kurzy pořádají.
Cílem konceptu bylo mít alespoň tři franšízanty v hlavním městě, kde je podle Michele Leschové stále ještě jedno volné místo. Po naplnění záměru se bude nyní centrála soustředit na krajská města. Koncept je ale vhodný i pro menší lokality pod sto tisíc obyvatel. „Franšíza Bricks 4 Kidz je velmi flexibilní, pokud jde o náklady spojené se zakoupením licence. Minimální poplatek je okolo 250 tisíc korun (10 tisíc dolarů) pro města nad 100 tisíc obyvatel. Záleží ale na daném regionu a na domluvě s centrálou. Pro menší města tak může být cena i nižší,“ říká master-franšízantka.
Potenciálním zájemcům nabízí centrála konzultace se stávajícími franšízanty a pomáhá jim rovněž při sestavování finančního plánu. Po podpisu smlouvy probíhá školení, kde se franšízant seznámí s manuálem a s webovou aplikací. V rámci školení se noví členové sítě dozví informace o marketingu, organizaci a o způsobu pořádání kroužků, táborů nebo narozeninových oslav.
PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické