Čokoládová franšíza

Otevřít si vlastní obchod s cukrovinkami nemusí být jen o prodeji čokolády nebo marcipánu zákazníkům. To dokazuje táborská franšíza Bon Bon, která v nedávné době úspěšně zahájila výrobu 3D pralinek na zakázku. „Zatím se podařilo realizovat pět nových zakázek na dodávky speciálního druhu pralinek například ve tvaru kalicha nebo růže pro města Tábor a Třeboň. 3D pralinky jako loga dodáváme také do firem,“ říká o novince spolumajitelka konceptu Petra Kovandová.
Síť obchodů Bon Bon je již osmým rokem stabilní součástí českého trhu a přírůskty momentálně zaznamenává hlavně na Slovensku, kde centrála zprovoznila dvě nové pobočky a o dalších dvou se momentálně jedná. „Bohužel jsme však museli ukončit provoz naší dlouholeté cukrárny v Bratislavě a zatím se nám nepodařilo najít vhodného nástupce,“ komentuje vývoj na trhu Petra Kovandová.
Za výhodu konceptu považuje Petra Kovandová relativně nízké náklady. Za jednorázovou licenci zájemci zaplatí 50 tisíc korun a počítat musí i s 250 tisíci na počáteční investice do přizpůsobení prodejny dle standardů značky. „BonBon je stabilní a poklidný koncept podnikání s jasně vymezeným sortimentem. Naše firma je navíc relativně malá a umožňuje osobní přístup k franšízantům. My přinášíme prověřené know-how a franšízanti zase potřebný kapitál a chuť pracovat se sortimentem a reprezentovat značku,“ popisuje spolupráci Petra Kovandová.
Strategie firmy je rozšiřovat se především do měst, kde dosud aktivní pobočka není. Preferovány jsou především místa ve středu města nebo turisticky často navštěvované lokality. Nemusí se ale vždy jednat o místa v centrálních částech měst. Vhodnou lokalitou podle Petry Kovandové může být méně atraktivní umístění, které má tu výhodu, že nabízí nižší nájem.
Z lokalit, které dosud nejsou obsazené, by chtěla centrála pronikat zejména do moravských měst s větší kupní silou, které jsou logisticky výhodné kvůli zásobování slovenských poboček. Firma by tak měla zájem například o Kroměříž, Zlín nebo Olomouc. Aktuálně je na českém trhu v provozu 8 vlastních a 7 franšízových obchodů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!