Franšíza pro krásu

Pro mnoho úspěšných firem je franšízový rozvoj přirozeným způsobem jak expandovat. Jednou z takových společností je i ENII-trade s.r.o., která má za sebou již jedenáct let stabilního rozvoje pod značkou ENII-NAILS nejen na tuzemském trhu, ale i v zahraniční. "Budeme usilovat o to, aby naše značka byla zastoupená v každém krajském a následně okresním městě. Až se vše ujme a bude dobře fungovat, půjdeme i do dalších zemí,“ vysvětluje motivaci pro franšízing jednatel společnosti Alojz Horný.
Aktuálně fungují čtyři studia v Čechách a na Slovensku, která nabízejí k prodeji jak produkty a služby nehtové kosmetiky, tak kurzy školení zákazníkům. „Máme kompletní systém pro nehtové designérky a vše je pod naší privátní značkou ENII-NAILS. Protože nakupujeme ve velkém objemu a produkty sami vyrábíme, dostáváme se na lepší cenu, než firmy, které si zboží nechávají balit u externích firem,“ říká Alojz Horný s tím, že produktovou řadu, která zahrnuje přes tři tisíce položek, nabízí firma také v Itálii nebo ve Španělsku.
Zájemci o provozování franšízového centra krásy mají k dispozici variantu malého studia o minimální ploše 20m² s jedním pracovním stolem pro poskytování služeb nehtového designu a prodej produktů nehtové kosmetiky ENII-NAILS spolu s kurzy pro zákazníky. Druhou možností je velké studio s minimálním počtem dvou pracovních stolů. V rozšířené podobě má požadovaná plocha studia minimálně 30m².
Centrála nevyžaduje žádný poplatek za licenci. Naopak franšízanta vybaví marketingovými materiály a zajistí branding provozovny. Prvotní investice, která zahrnuje vybavené studio na klíč provedené včetně prvotního naskladnění zboží, začíná již od 145 tisíc korun v závislosti na stavu prostor pro provozování studia. Návratnost se dostavuje v průběhu jednoho roku. Franšízanti spoluprací získávají podle Horného také exkluzivitu v dané lokalitě a 35% slevu na nákup produktů.
Ideálním kandidátem na franšízu ENII-NAILS je podle Alojze Horného taková osoba, která má osobní zájem na provozování salonu, je odpovědná a cílevědomá. Zároveň by měla být schopna zaručit poskytování služeb na nejvyšší úrovni a mít vlastní kapitál. „Franšízant by měl disponovat také vhodnou lokalitou a měl by se rovněž chtít vzdělávat v oboru nehtové kosmetiky a designu,“ uzavírá požadavky na potenciální franšízanty Alojz Horný s tím, že předchozí zkušenosti v oboru nejsou nezbytnou podmínkou.
PŘEČTI ČLÁNKY

Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.