Franšíza pro krásu

Pro mnoho úspěšných firem je franšízový rozvoj přirozeným způsobem jak expandovat. Jednou z takových společností je i ENII-trade s.r.o., která má za sebou již jedenáct let stabilního rozvoje pod značkou ENII-NAILS nejen na tuzemském trhu, ale i v zahraniční. "Budeme usilovat o to, aby naše značka byla zastoupená v každém krajském a následně okresním městě. Až se vše ujme a bude dobře fungovat, půjdeme i do dalších zemí,“ vysvětluje motivaci pro franšízing jednatel společnosti Alojz Horný.
Aktuálně fungují čtyři studia v Čechách a na Slovensku, která nabízejí k prodeji jak produkty a služby nehtové kosmetiky, tak kurzy školení zákazníkům. „Máme kompletní systém pro nehtové designérky a vše je pod naší privátní značkou ENII-NAILS. Protože nakupujeme ve velkém objemu a produkty sami vyrábíme, dostáváme se na lepší cenu, než firmy, které si zboží nechávají balit u externích firem,“ říká Alojz Horný s tím, že produktovou řadu, která zahrnuje přes tři tisíce položek, nabízí firma také v Itálii nebo ve Španělsku.
Zájemci o provozování franšízového centra krásy mají k dispozici variantu malého studia o minimální ploše 20m² s jedním pracovním stolem pro poskytování služeb nehtového designu a prodej produktů nehtové kosmetiky ENII-NAILS spolu s kurzy pro zákazníky. Druhou možností je velké studio s minimálním počtem dvou pracovních stolů. V rozšířené podobě má požadovaná plocha studia minimálně 30m².
Centrála nevyžaduje žádný poplatek za licenci. Naopak franšízanta vybaví marketingovými materiály a zajistí branding provozovny. Prvotní investice, která zahrnuje vybavené studio na klíč provedené včetně prvotního naskladnění zboží, začíná již od 145 tisíc korun v závislosti na stavu prostor pro provozování studia. Návratnost se dostavuje v průběhu jednoho roku. Franšízanti spoluprací získávají podle Horného také exkluzivitu v dané lokalitě a 35% slevu na nákup produktů.
Ideálním kandidátem na franšízu ENII-NAILS je podle Alojze Horného taková osoba, která má osobní zájem na provozování salonu, je odpovědná a cílevědomá. Zároveň by měla být schopna zaručit poskytování služeb na nejvyšší úrovni a mít vlastní kapitál. „Franšízant by měl disponovat také vhodnou lokalitou a měl by se rovněž chtít vzdělávat v oboru nehtové kosmetiky a designu,“ uzavírá požadavky na potenciální franšízanty Alojz Horný s tím, že předchozí zkušenosti v oboru nejsou nezbytnou podmínkou.
PŘEČTI ČLÁNKY

Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.