Firma do počtu

Na počátku existence 2+2 Školy matematiky byla myšlenka vytvořit vedoucí doučovací centrum. Za posledních 12 let se podařilo koncept rozšířit nejen v domovském Polsku, ale i na tuzemském trhu, kde je momentálně v provozu devět škol. Do budoucna usiluje vedení firmy o další růst, jehož příslibem je nárůst počtu žáků jak stávajících, tak nových poboček. „V Ostravě a Českých Budějovicích jsme zaznamenali nárůst o více než 35% a velmi dobře si vedly i v září 2016 nově otevřené pobočky v Písku, Třinci, Plzni a v Novém Jičíně,“ komentuje vývoj master-franšízantka Alana Koubková.
Škola matematiky se ale nevyvíjí jen v počtu poboček, ale také v oblasti materiálů pro výuku. Vyvinula například materiály k přípravě na přijímací zkoušky na střední školu nebo autorský program rozvoje matematických dovedností a logického myšlení pro předškoláky, který je nabízen i mateřským školám. Autoři připravují program pro přípravu k maturitě a centrála také zdokonaluje prezentaci firmy na internetu a v médiích.
Koncept 2+2 nabízí podle držitelky licence šanci uspět všem, kteří mají zájem pracovat s dětmi a mladými lidmi. Výhodou je podle ní rychlá návratnost počáteční investice. Celkové náklady na zřízení centra jsou asi 75 až 85 tisíc korun, přičemž doba návratnosti je 1 až 2 roky. Částka zahrnuje náklady na zařízení pobočky, marketing a vstupní franšízový poplatek. Vzhledem k tomu, že je síť škol 2+2 rozšířena ve více než šesti evropských zemích a zahrnuje více než 80 poboček, umožňuje zahraniční spolupráce výměnu poznatků a nová řešení tak přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické