Kontakty pro byznys
Šířit osvětu a informace o výhodách networkingu si jako jeden z hlavních cílů vytkla společnost Empiria 21. Dává tak o sobě vědět prostřednictvím sociálních sítí, internetu, tištěných médií a je rovněž partnerem řady regionálních akcí. A protože učí podnikatele budovat své jméno právě prostřednictvím networkingových setkání, chápe své vlastní akce a klubová setkání jako nejlepší cestu své propagace. Tato strategie se společnosti vyplatila, když za dva roky existence se její databáze rozrostla na 1500 účastníků z celé republiky.
Do konce roku stihne centrála ještě zaškolení nových franšízantek, které otevřou v lednu nový klub v Jihlavě, a plánuje rovněž akce na první pololetí. „Mohu prozradit, že v květnu nás opět čeká velké celovečerní setkání na zámku Štiřín, a kontinuálně pracujeme s naší členskou základnou na tom, aby se jim networking v našem podání vyplácel a členové našich klubů viděli v Empirii 21 významný přínos pro své podnikání,“ říká spoluzakladatel konceptu Petr Slavík.
V roce 2016 Empiria 21 otevřela kluby v Praze, přičemž jejich večerní akce bývají podle Petra Slavíka vyprodané již měsíc dopředu. Většina ze stávajících členů také obnovila členství a pokračuje do dalšího roku. Do budoucna je cílem pro firmu udržet i nadále vysokou úroveň akcí, díky nimž se daří oslovovat nové podnikatele.
Se zájemci o licenci pořádá centrála několik informativních setkání, kdy se vzájemně dvě strany poznávají. Kandidáti se musí také zúčastnit akcí, aby na vlastní kůži poznali, co obnáší podobná setkání organizovat. Osobní zkušenost je tak podmínkou vstupu do obchodního partnerství. Podnikatelský klub Empiria 21 má v tuto chvíli 7 klubů, z toho čtyři jsou franšízové (České Budějovice, Tábor, Praha 2 a Praha 10). Tři kluby na Praze 4, v Říčanech a v Dolních Břežanech jsou provozovány jako vlastní. Na počátku roku 2017 se otevírají další tři franšízové kluby v Jihlavě, Českých Budějovicích a na Praze 2.
PŘEČTI ČLÁNKY
Networking mění kontakty v kontrakty
/15.09.2025
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?