Kontakty pro byznys

Šířit osvětu a informace o výhodách networkingu si jako jeden z hlavních cílů vytkla společnost Empiria 21. Dává tak o sobě vědět prostřednictvím sociálních sítí, internetu, tištěných médií a je rovněž partnerem řady regionálních akcí. A protože učí podnikatele budovat své jméno právě prostřednictvím networkingových setkání, chápe své vlastní akce a klubová setkání jako nejlepší cestu své propagace. Tato strategie se společnosti vyplatila, když za dva roky existence se její databáze rozrostla na 1500 účastníků z celé republiky.
Do konce roku stihne centrála ještě zaškolení nových franšízantek, které otevřou v lednu nový klub v Jihlavě, a plánuje rovněž akce na první pololetí. „Mohu prozradit, že v květnu nás opět čeká velké celovečerní setkání na zámku Štiřín, a kontinuálně pracujeme s naší členskou základnou na tom, aby se jim networking v našem podání vyplácel a členové našich klubů viděli v Empirii 21 významný přínos pro své podnikání,“ říká spoluzakladatel konceptu Petr Slavík.
V roce 2016 Empiria 21 otevřela kluby v Praze, přičemž jejich večerní akce bývají podle Petra Slavíka vyprodané již měsíc dopředu. Většina ze stávajících členů také obnovila členství a pokračuje do dalšího roku. Do budoucna je cílem pro firmu udržet i nadále vysokou úroveň akcí, díky nimž se daří oslovovat nové podnikatele.
Se zájemci o licenci pořádá centrála několik informativních setkání, kdy se vzájemně dvě strany poznávají. Kandidáti se musí také zúčastnit akcí, aby na vlastní kůži poznali, co obnáší podobná setkání organizovat. Osobní zkušenost je tak podmínkou vstupu do obchodního partnerství. Podnikatelský klub Empiria 21 má v tuto chvíli 7 klubů, z toho čtyři jsou franšízové (České Budějovice, Tábor, Praha 2 a Praha 10). Tři kluby na Praze 4, v Říčanech a v Dolních Břežanech jsou provozovány jako vlastní. Na počátku roku 2017 se otevírají další tři franšízové kluby v Jihlavě, Českých Budějovicích a na Praze 2.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.