Levný tisk - velký zisk

Pozvánky, brožury, katalogy, vizitky, prezentace, plakáty, a mnohé další produkty vzniklé potiskem papíru jsou doménou slovinské společnosti Optiprint. Firma s modrošedým logem značícím prý zodpovědnost, spolehlivost, jednoduchost a důvěryhodnost, se od roku 2009 zabývá pronájmem a rozvojem inovativních inkoustových systémů, barevných tiskáren a multifunkčních zařízení.
Její zaměstnanci a franšízové pobočky svým zákazníkům a především pak celým podnikům umožňují pořizovat kvalitní a přitom cenově dostupné barevné výtisky, šetrné k životnímu prostředí. Díky ucelenému servisu se nemusí klient starat ani například o doplňování barvy, samozřejmostí je i technická podpora v případě, že se pronajatá tiskárna rozbije. Po úspěšném uvedení služeb ve Slovinsku firma transformovala ve franšízový systém, a nyní spravuje 7 poboček ve Slovinsku a jednu v Chorvatsku. Několik kanceláří má také v Bosně a Hercegovině, Srbsku a Rumunsku.
Snadné použití a rychlá instalace
Společnost Optiprint vznikla na Ekonomické fakultě Univerzity v Lublani. Její hlavní činností je po postupném vývoji konceptu především pronájem barevných a multifunkčních tiskáren pro velké podniky, státní instituce či výrobny, které vyjdou služby Optiprintu levněji či v jiném směru výhodněji než provoz tiskárny vlastní. "Každý náš produkt je speciálně vyvinut s tím, že máme na mysli snadné použití, je dodáván přímo koncovému uživateli a nastaven vyškoleným technikem. Snadná instalace je zásadní pro rychlé a rozšířené přijetí celkových služeb," tvrdí Tamara Buhin - Franchise Development Manager firmy, která se nyní snaží expandovat také na český trh.
Pokud se potenciální franšízant rozhodne spolupracovat s Optiprintem, musí uhradit vstupní poplatek ve výši od 2 do 18 tisíc eur, který je možné hradit ve splátkách. Jeho součástí je kromě odborného školení také exkluzivita na území, ve kterém bude franšízant podnikat. Marketingový poplatek v síti činí poté 2,5 %, každý partner má možnost získat vhodné marketingové nástroje a rady například v oblasti reklamy a propagace. Samozřejmostí je poskytnutí know-how ohledně obchodních aktivit, školení prodejních sil a podpůrného personálu, stejně jako poradenství v oblasti řízení zaměstnanců či analýzy trendů na trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.