Levný tisk - velký zisk

Pozvánky, brožury, katalogy, vizitky, prezentace, plakáty, a mnohé další produkty vzniklé potiskem papíru jsou doménou slovinské společnosti Optiprint. Firma s modrošedým logem značícím prý zodpovědnost, spolehlivost, jednoduchost a důvěryhodnost, se od roku 2009 zabývá pronájmem a rozvojem inovativních inkoustových systémů, barevných tiskáren a multifunkčních zařízení.
Její zaměstnanci a franšízové pobočky svým zákazníkům a především pak celým podnikům umožňují pořizovat kvalitní a přitom cenově dostupné barevné výtisky, šetrné k životnímu prostředí. Díky ucelenému servisu se nemusí klient starat ani například o doplňování barvy, samozřejmostí je i technická podpora v případě, že se pronajatá tiskárna rozbije. Po úspěšném uvedení služeb ve Slovinsku firma transformovala ve franšízový systém, a nyní spravuje 7 poboček ve Slovinsku a jednu v Chorvatsku. Několik kanceláří má také v Bosně a Hercegovině, Srbsku a Rumunsku.
Snadné použití a rychlá instalace
Společnost Optiprint vznikla na Ekonomické fakultě Univerzity v Lublani. Její hlavní činností je po postupném vývoji konceptu především pronájem barevných a multifunkčních tiskáren pro velké podniky, státní instituce či výrobny, které vyjdou služby Optiprintu levněji či v jiném směru výhodněji než provoz tiskárny vlastní. "Každý náš produkt je speciálně vyvinut s tím, že máme na mysli snadné použití, je dodáván přímo koncovému uživateli a nastaven vyškoleným technikem. Snadná instalace je zásadní pro rychlé a rozšířené přijetí celkových služeb," tvrdí Tamara Buhin - Franchise Development Manager firmy, která se nyní snaží expandovat také na český trh.
Pokud se potenciální franšízant rozhodne spolupracovat s Optiprintem, musí uhradit vstupní poplatek ve výši od 2 do 18 tisíc eur, který je možné hradit ve splátkách. Jeho součástí je kromě odborného školení také exkluzivita na území, ve kterém bude franšízant podnikat. Marketingový poplatek v síti činí poté 2,5 %, každý partner má možnost získat vhodné marketingové nástroje a rady například v oblasti reklamy a propagace. Samozřejmostí je poskytnutí know-how ohledně obchodních aktivit, školení prodejních sil a podpůrného personálu, stejně jako poradenství v oblasti řízení zaměstnanců či analýzy trendů na trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.