S čísly i slovy radí 2+2 Školy

Přípravu dětí k přijímacím zkouškám na střední školy má za sebou aktuálně franšízová síť doučovacích center 2+2 Škola matematiky. Stejně jako loni a předloni si její žáci mohli zkusit testy z matematiky a češtiny "nanečisto". Testy jsou vždy připraveny podle vzoru CERMAT a dávají věrohodný obraz toho, co dětí skutečně umí. Škola posléze se svými žáky testy zpětně prochází a vysvětluje chyby, jichž se děti při testu dopustily.
Značku 2+2 Škola matematiky vlastní společnost Business Language Center, koncept školy pochází z Polska, kde působí již více než 12 let. Jejím největším cílem je budovat sebevědomí a rozvíjet vášeň především pro matematiku, kterou každý potřebuje po celý svůj život. Nabídka na lekce zahrnuje ale také další vyučovací předměty jako je fyzika, český jazyk, angličtina, a další. Školy se přitom nevěnují jen doučování, některé kurzy jsou naopak určené nadaným dětem. Společnost působí nyní celkem v 6 zemích a má na 90 poboček.
Franchisový manuál s kompletním školním popisem
Poslední české školy 2+2 vznikly loni v září v Plzni a Písku. Majitelem 3 franšíz je původně ekonom Milan Šťastný, který kromě plzeňské pobočky zakládal již školu v Českých Budějovicích a Táboře. Podle jeho zkušeností je největší výhodou konceptu fakt, že děti chodí na hodiny doučování dobrovolně, a proto je předměty také více baví. Výhodou franšízantů, kteří řídí více škol, je pak podle majitelky licence pro Česko Aleny Koubkové jistota centrály, že pobočku bude řídit člověk se zkušenostmi s konceptem jako takovým.
Letos by 2+2 Škola matematiky podle Koubkové měla otevřít dalších 4 až 5 nových poboček. "Náš franšízant musí v prvé řadě umět komunikovat s lidmi, a musí mít dostatečný kapitál na roční provoz pobočky, výhodou je zkušenost v oboru," říká Alena Koubková. S tím, že návratnost investice do licence 1.800 EUR (cca 49.500 Kč) bývá různá, a záleží vždy na šikovnosti franšízanta. Franšízant od centrály dostává například franchisový manuál s kompletním školním popisem včetně všech postupů pro správu klientů, nábor učitelů a řízení školy.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické