Zelená franšíza 2017? Čaj

Mezinárodní Evropská franšízová federace (European Franchise Federation) uděluje Green Franchise Award každoročně. Za vynikající výsledky na poli franšízingu, šetrný a udržitelný přístup k životními prostředí a celkovému hospodářství. Před několika dny vyhlašovala vítěze za rok 2017, kterým se stala německá franšízová síť TeaGschwendner. Iniciátorkou ceny, která se vyhlašuje od roku 2013, byla švýcarská profesorka ekonomie a specialistka na franšízing Veronika Bellone.
Prodejce čajů z Meckenheimu má navíc pozitivní sociální a kulturní dopad na podnikatelské prostředí v domovské zemi, již od svého založení v roce 1978 je značka podle EFF věrná svému závazku podnikat v harmonii s přírodou i člověkem. Tím také podle asociace podporuje sociální a ekonomickou spravedlnost. Díky rozsáhlým školením v rámci společnosti TeaGschwendner tyto zásady udržitelnosti rozvoje přenesl do oblasti franšízíngu, míní franšízová asociace z Berlína.
Ještě alespoň dva české obchody
V Česku se zatím vybrané čaje a čajové doplňky od nepálských farmářů prodávají pouze v jednom obchodě - ve Vodičkově ulici v Praze. Již loni ale vedení společnosti oznámilo, že by rádo v blízké budoucnosti přidalo ještě dva české obchody: první v moravské metropoli Brně, a ještě jeden v hlavním městě. Koncept je vhodný ale také do dalších měst s minimálním počtem 100 tisíc obyvatel.
Celková investice do franšízy TeaGschwendner se pohybuje mezi 100 až 200 tisíci euro. Pro otevření prodejny je třeba vytipovat prostor o rozloze 40 až 80 m² a s výlohou. Ideální kandidát se má vyznat v obchodování, být komunikativní a přátelský, orientovaný na úspěch. A musí mít rád čaj. Úspěšným kandidátům z Čech je TeaGeschwendner schopen garantovat, že jejich sortiment bude stejný jako v Německu, nebo třeba v Chicagu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!