I letos chceme 15 nových poboček

Loni otevřela Extéria 15 nových franšízových poboček a získala tak druhé místo v rámci Franšízy roku. Loni jste byli Skokanem roku, znamenala cena pro vaše podnikání nějaké výhody či zlepšení?
Po obdržení ocenění Skokana roku jsme zaznamenali nárůst zájmu o náš franšízový koncept poradenských kanceláří Extéria, a to především ze stran zájemců o otevření vlastní pobočky jak v Česku, tak i na Slovensku, kde je český franšízing také sledován.
Kolik nových franšíz plánujete otevřít během letoška?
Rádi bychom, aby letošní rok byl stejně tak úspěšný jako předchozí, takže minimálně 15 poboček, zejména ve velkých okresních městech, kde je obrovský potenciál co se týče podnikatelských subjektů. Případní zájemci se mohou na volné lokality podívat na našich webových stránkách.
Kolik poboček byste celkem chtěli mít?
Celkově bychom rádi měli obsazeny všechny okresy ČR, abychom mohli poskytnout službu BOZP a PO v každém koutě ČR.
Co vašim franšízantům nesmí zásadně chybět, a jací by být naopak neměli?
Franšízantovi nesmí chybět především zájem a vnitřní pohon přidat se k rodině Extéria. Je vhodné když má zkušenosti a praxi v oblasti obchodu, obchodním jednání a vedení týmu lidí.
V čem vidíte hlavní důvody velkého zájmu o váš koncept?
Především je to zákonnost produktu a stabilní podpora franšízora franšízantům.
Chtěli jste expandovat i za hranice, jsou tyto plány stále platné?
Již se tak i stalo, expandovali jsme koncem loňského roku na Slovensko, kde se nám od té doby podařilo otevřít již 4 poradenské kanceláře a jedna centrální, a v současné době se otevřely dveře pro jednání o udělení master licence na celou Slovenskou republiku, takže případní zájemci teď mají ideální příležitost a mohou mne kontaktovat.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.