To nejlepší z Našeho Gruntu

Velkými změnami prochází v posledních měsících jedna z ryze českých značek s českým kapitálem Náš Grunt. Začátkem roku společnost koupila sortimentem příbuzná a také česká značka Sklizeno, která ji postupně přeměňuje na součást své franšízové prodejní sítě. Náš Grunt z českého trhu s potravinami ale ani po rebrandingu prodejen nezmizí. "Značku Náš Grunt budeme nadále používat jako produktovou řadu značky Sklizeno," vysvětluje David Pokorný z My Food.
Náš Grunt vznikl v roce 2010, cesta od prvního nápadu na podnikání s potravinami od farmářů k otevření první prodejny trvala celý rok. První prodejnu značka otevřela v létě 2010 na pražských Vinohradech. Koncept byl od začátku budovaný tak, že umožnil rozšíření formou franšíz či vlastních prodejen, prvního franšízanta společnost přibrala pod křídla už na konci téhož roku. Tržby Náš Grunt vykazoval po prvním roce činnosti asi dva miliony korun, v roce 2014 pak díky 30 prodejnám po celé zemi dosáhly na 150 milionů korun.
Na jedné lodi pod jednou vlajkou
Z úspěšného konceptu si proto dosavadní i noví majitelé odnesli "jen to nejlepší", jak sami říkají. "Sloučení značek na provoz naší sítě i celé společnosti mělo výhradně pozitivní dopad," potvrzuje také Pokorný. Prodejny My Grunt - stejně jako ty převzaté od další značky My Food - projdou nyní úpravou loga, vzhledu, i sortimentu, a do budoucna ponesou všechny již název Sklizeno. Přesný termín posledního "sjednocovacího" kroku není zatím známý. Dosavadní franšízanty čeká především nový vizuální styl prodejen, více by se jich změny dotknout neměly.
Celkově by nové Sklizeno mělo mít na 50 poboček. Nové franšízanty hledá v tuto chvíli především ve větších městech a na dopravně frekventovaných místech. Franšízantům rozhodně nesmí chybět chuť do podnikání. Zkušenosti v oboru jsou vítané, ale nejsou podmínkou. Celková vstupní investice činí i s prvotním závozem zboží na prodejnu asi 1 mil. Kč (v závislosti na velikosti prodejny). Franšízanti dostávají od majitelů licence standardní balíček služeb, který zahrnuje podporu při vyhledávání a vybudování prodejny, vstupní školení, podporu při provozu nebo nabídku sortimentu s pravidelnou dodávkou včetně marketingové podpory.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!