Hledáním práce k úspěchu

Chcete se stát personálním konzultantem? Pokud odpověď zní ano, máte šanci si otevřít rovnou vlastní pobočku mladé personální agentury Žirafa.cz. Inovativní česká personální agentura hledá nyní franšízanty pro své nové pobočky. Žirafa.cz nabízí služby v oblasti zprostředkování zaměstnání nejen osobně na pobočkách, ale i na webu zirafa.cz.
Nový přírůstek v našem Katalogu franšíz požaduje od svých nových licenčních partnerů především obchodní zkušenosti, chuť budovat vlastní kariéru, PC a připojení na internet, dobrou náladu a energii. Franšízanti Žirafa.cz musí mít také minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, zkušenosti s vedením týmu, prokazatelné obchodní úspěchy, zodpovědný přístup k práci, organizační a komunikační schopnosti. Nepožaduje přitom žádný licenční poplatek. Franšízant investuje do zprovoznění a vybavení kanceláře dle standardů sítě Žirafa.cz a vstupního školení v sídle společnosti.
Denní podpora centrály
Co naopak Žirafa.cz nabízí franšízantům? Kromě zázemí stabilní společnosti a osvědčeného know-how také vstupní a průběžná školení, či denní podporu centrály. Možné jsou pak podle centrály nadstandartní motivační a provizní výdělky. Franšízantům se otevřou možnosti budovat kariéru za pomoci odborníků s letitými zkušenostmi z oboru. K dispozici mají také IT podporu a profesionální CRM náborový systém, který jim značně usnadní práci. V neposlední řadě pak slouží jako motivace také možnost užívat firemní vůz značky Volkswagen.
"Mezi hlavní kritéria úspěšného provozování pobočky personální agentury Žirafa.cz patří zejména vybudování vlastního obchodního týmu personálních konzultantů (3-5 spolupracovníků ) a jejich svědomité vedení a kontrola činnosti, zpracovávání dat o uchazečích, práce se životopisy, komunikace se zaměstnavateli a vyhledávání uchazečů o práci," vysvětluje ředitelka společnosti Alena Dvořáková.
PŘEČTI ČLÁNKY

Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.