Potřebujeme kreativní franšízanty

Kolik máte v tuto chvíli franšízových poboček? Kdy a kde jste otevřeli zatím poslední?
Aktuálně máme osm poboček. Letos nám přibyly tři nové franšízy na Moravě. Konkrétně v Olomouci, Ostravě-jih a v Opavě. Nyní jednáme s několika zájemci o franšízy. Rádi bychom se rozšířili po Čechách do středně až větších měst. O regionu každé franšízy však individuálně jednáme.
Jak by měl vypadat váš ideální franšízant? Co mu nesmí chybět a co naopak umět nemusí?
Hledáme lidi, kteří májí kladný vztah k dětem, jsou organizačně schopní a nebojí se jít do podnikání naplno a přicházet s vlastními nápady. Pro podnikání s Bricks 4 Kidz není potřeba mít hodně zkušeností. Zajišťujeme kompletní vzdělávací program.
Oceňujeme, že každý franšízant může dát do podnikání kus sebe sama a tím obohatit náš koncept. Jedna z našich franšízantek, která je velmi kreativní, nás neustále inspiruje svými nápady, jak vylepšit workshopy a příměstské tábory.
V čem vidíte největší přednosti svého franšízového konceptu?
Největší výhodou Bricks 4 Kidz je portfolio, které se neustále rozrůstá a oživuje novými trendy. Franšízant si tak může být jistý, že každou sezónu může nabídnout žhavé novinky podle aktuálních trendů. Když k tomu připočteme nesmrtelnost kostiček LEGO®, máme na světě službu, které neodolá žádné dítě ani rodič. Kromě toho je koncept perfektně vypracovaný profesionály a je připravený k implementaci do franšízantem vybraného regionu.
Prošel v posledním roce nějakými zásadními změnami?
Ano, zásadní změnou je rozšíření portfolia Bricks 4 Kidz o nabídku pro firmy. Rozhodli jsme se přinést firemní teambuildingy Bricks 4 Biz z USA do ČR, protože nyní, více než kdy jindy, je potřebně udržet si ve firmách motivované zaměstnance. Situace na trhu práce je napjatá, protože je nedostatek kvalifikovaných lidí a firmy se o ně perou. Je tedy důležité pečovat o firemní atmosféru právě skrze teambuildingové aktivity, které Bricks 4 Biz nabízí.
V čem vidíte největší přínos podnikání prostřednictvím franšízy?
Největší klad vidím v tom, že podnikavý člověk, který chce začít, nemusí zdlouhavě a složitě vymýšlet svůj koncept – co bude prodávat, jakou službu nabízet, jak to bude nabízet apod. Koncept franšízy je velmi dobře vypracovaný a velice ulehčuje při startu podnikání práci. S franšízou dostává podnikatel know-how a může se rovnou pustit do práce. Franšízanti se od sebe navzájem mohou učit a sdílet své postřehy. V Bricks 4 Kidz se všichni pravidelně scházíme a myslím si, že to jsou velice přínosná setkání.
Jak vidíte vy osobně nejbližší budoucnost vašeho oboru? Roste vám konkurence? Nebo naopak ubývá? Jakým způsobem se trh se vzděláváním posouvá a mění?
Rodiče chtějí pro své děti dobré vzdělání a na to také reaguje trh. Konkurence dětských kroužků nám tedy spíše roste. Koncept Bricks 4 Kidz je naštěstí natolik unikátní, že se nemusíme bát. Zájem o naše kroužky je stále velký a každým rokem se rozšiřujeme na další školy.
PŘEČTI ČLÁNKY

Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické